Współpraca dotyczyć będzie głównie zastosowania nowatorskich metod badawczych opartych na nowoczesnych technologiach interaktywnych w procesie projektowania opakowań oraz elementów identyfikacji wizualnej.
Obie firmy kończą prace nad testowaniem i wdrażaniem dedykowanych narzędzi badawczo-strategicznych o charakterze głównie ilościowym służącym zwiększeniu efektywności rozwiązań projektowych w zakresie brandingu.
W SaltPepper Brand Design mocno wierzymy, że podstawą dobrze zrealizowanych projektów opakowań jest należycie przeprowadzony proces strategiczny, którego bardzo istotnym elementem są badania konsumenckie. Staramy się, aby projektowanie opakowań nie było przypadkowe, intuicyjne, oderwane od potrzeb konsumenta. Jestem przekonany, że włączenie do tego procesu nowatorskich narzędzi w oparciu o technologie interaktywne (on-line) pozwoli nam na szybkie i efektywne o optymalnie kosztowo testowanie alternatywnych koncepcji. Takie podejście zwiększa znacząco sukces projektu w kontekście zakładanych celów przez marketerów. – mówi Grzegorz Brzóska, Dyrektor strategiczny SaltPepper Brand Design.
Zdaniem Tomasza Barana, pełnomocnika zarządu GG Network, zaplecze technologiczne spółki a przede wszystkim dostęp do ponad pięciu milionów internautów w samym tylko komunikatorze dziennie znakomicie wpisuje się w projekty badawcze zainicjowane przez SaltPepper Brand Design. Dotychczas głównymi barierami w badawczej weryfikacji opakowań były czas i cena. Badania prowadzone on-line usuwają obie te przeszkody. GG Network posiada zweryfikowany panel internautów, dzięki któremu takie badania można prowadzić szybko, rzetelnie i konkurencyjnie. Nad poprawnością merytoryczną realizacji czuwa zespół badań i analiz GG Network zarządzany przez dr Dominika Batorskiego i dr Jana Zająca, uznawanych za pionierów naukowych badań Internetu.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.