Samsung rozpoczął współpracę z młodą wokalistką, Natalią Lesz, której debiutancki album właśnie wchodzi na rynek. W ramach współpracy artystka będzie promować telefony muzyczne marki Samsung, a w szczególności najnowszy Samsung F250, którego edycja limitowana powstała z myślą o fanach nowej gwiazdy.
Z okazji wydania debiutanckiego albumu Natalii Lesz, Samsung wprowadza na rynek najnowszy, trzeci z kolei telefon muzyczny Samsung F250, który w sposób szczególny związany będzie z młodą artystką. Na znajdującej się w pakiecie karcie pamięci użytkownicy znajdą singiel promujący album – „Fall”, a na wyświetlaczu tapetę z okładką płyty. Gratką dla fanów wokalistki będzie limitowana edycja telefonu, która zawierać będzie zestaw dzwonków i tapet nawiązujących do Natalii, jej autograf wygrawerowany na obudowie telefonu oraz krótki filmik z pozdrowieniami dla fanów. W pakiecie znajdzie się również dedykacja napisana własnoręcznie przez artystkę, a przede wszystkim wszystkie utwory z najnowszego albumu umieszczone na na dodatkowej karcie pamięci.
Kolejne niespodzianki związane z Natalią Lesz Samsung przygotował na specjalnej stronie poświęconej najnowszym telefonom muzycznym: www.musicon.samsung.pl. Za pomocą telefonu Samsung artystka będzie prowadzić na niej fotoblog umieszczając zdjęcia utrwalające najciekawsze momenty ze swojego życia. Odwiedzający tę stronę będą mogli znaleźć tam nie tylko sporo informacji o niej samej, ale również obejrzeć materiał z kręcenia videoclipu do piosenki “Fall”, a także zdjęcia ze specjalnej sesji fotograficznej, zorganizowanej z okazji współpracy z firmą Samsung. Dodatkowo każdy, kto zarejestruje się na Samsung Fun Club wysyłając sms o treści „Natalia” na numer 7036 skorzysta z możliwości darmowego ściągnięcia tapety z okładką płyty, dzwonka i videoclipu „Fall”. Na fanów artystki czekać będą konkursy, w których do wygrania będzie jej płyta i oczywiście najnowsze telefony muzyczne Samsung.
Wizerunek Natalii Lesz oraz okładki jej debiutanckiego albumu widoczny jest w trwającej właśnie kampanii najnowszych telefonów muzycznych Samsung. Firma będzie również sponsorem koncertów Natalii promujących jej album.
Najnowszy Samsung F250 to trzeci z kolei telefon muzyczny z trwajacej właśnie kampanii Samsung. Jak na prawdziwie przenośne urządzenie muzyczne przystało, jest niewielki i lekki (103x48x13,5 mm), a zatem można go z powodzeniem zabrać wszędzie: na spacer, trening czy rolki. Wystarczy włączyć odtwarzacz MP3 za pomocą muzycznych przycisków umieszczonych z przodu i boku obudowy, włożyć muzyczne stereofoniczne słuchawki znajdujące się w pakiecie i przenieść się w swój muzyczny świat.
F250 wyróżnia się 2-calowym wyświetlaczem TFT o 65 tysięcy kolorów. Kolorowy ekran pulsującymi rytmami ulubionego wykonawcy to gwarancja dobrego samopoczucia na cały dzień. Bo F250 to telefon dla ludzi, którzy nieustannie pozostają w ruchu, a muzyka pomaga zachować im pozytywną energię. Wyposażony w muzyczny interfejs, bibliotekę i muzyczny panel, stanowi zgrabne połączenie technologii z młodzieńczym stylem. Jego muzyczny charakter podkreśla funkcja rozpoznawania muzyki, tryb offline i radio z RDS'em.
Samsung F250 ma wbudowany 1,3 – megapikselowy aparat fotograficzny z czterokrotnym zoom'em cyfrowym i funkcją nagrywania krótkich filmów video (H.263/MPEG4) oraz 20 MB pamięci wewnętrznej, która można rozszerzyć dzięki czytnikowi kart microSD. Technologia EDGE zapewnia wygodny pobieranie danych z Internetu. Moduł Bluetooth 2.0 EDR pozwala na przełączenie się na bezprzewodowe słuchawki stereo i słuchanie muzyki bez żadnego skrępowania ruchów – nawet w trakcie najbardziej energetycznego treningu. Dzięki niemu można także połączyć się z urządzeniami elektronicznymi w najbliższym otoczeniu, a tym samym na bezprzewodowo drukować i przesyłać plii pomiędzy telefonem i komputerem osobistym. Bez problemu można także skorzystać z konwencjonalnego łącza USB 2.0.
Telefon dostępny będzie w sprzedaży w 5 wersjach kolorystycznych w sugerowanej przez producenta cenie detalicznej 549,00zł.
Specyfikacja techniczna F250:
• Telefon trzyzakresowy (900 / 1800 / 1900 MHz)
• EDGE / GPRS klasy 10
• Wyświetlacz główny TFT 65536 kolorów (2")
• Aparat fotograficzny 1,3 Mpix / zoom cyfrowy 4x
• Rejestracja i przesyłanie filmów video (H.263, MPEG4)
• Odtwarzacz muzyczny (MP3 / AAC/ACC+/e-ACC+/WMA)
• USB 2.0/ Bluetooth 2.0 EDR
• WAP 2.0 / JAVA / MMS
• Pamięć wewnętrzna: 20 MB + czytnik kart microSD
• 103x48x13,5 mm; 96 g
• Akumulator (800 mAh)
• Czas rozmowy: do 3,3 godzin
• Czas czuwania: do 250 godzin
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.