Samsung rozpoczął współpracę z młodą wokalistką, Natalią Lesz, której debiutancki album właśnie wchodzi na rynek. W ramach współpracy artystka będzie promować telefony muzyczne marki Samsung, a w szczególności najnowszy Samsung F250, którego edycja limitowana powstała z myślą o fanach nowej gwiazdy.
Z okazji wydania debiutanckiego albumu Natalii Lesz, Samsung wprowadza na rynek najnowszy, trzeci z kolei telefon muzyczny Samsung F250, który w sposób szczególny związany będzie z młodą artystką. Na znajdującej się w pakiecie karcie pamięci użytkownicy znajdą singiel promujący album – „Fall”, a na wyświetlaczu tapetę z okładką płyty. Gratką dla fanów wokalistki będzie limitowana edycja telefonu, która zawierać będzie zestaw dzwonków i tapet nawiązujących do Natalii, jej autograf wygrawerowany na obudowie telefonu oraz krótki filmik z pozdrowieniami dla fanów. W pakiecie znajdzie się również dedykacja napisana własnoręcznie przez artystkę, a przede wszystkim wszystkie utwory z najnowszego albumu umieszczone na na dodatkowej karcie pamięci.
Kolejne niespodzianki związane z Natalią Lesz Samsung przygotował na specjalnej stronie poświęconej najnowszym telefonom muzycznym: www.musicon.samsung.pl. Za pomocą telefonu Samsung artystka będzie prowadzić na niej fotoblog umieszczając zdjęcia utrwalające najciekawsze momenty ze swojego życia. Odwiedzający tę stronę będą mogli znaleźć tam nie tylko sporo informacji o niej samej, ale również obejrzeć materiał z kręcenia videoclipu do piosenki “Fall”, a także zdjęcia ze specjalnej sesji fotograficznej, zorganizowanej z okazji współpracy z firmą Samsung. Dodatkowo każdy, kto zarejestruje się na Samsung Fun Club wysyłając sms o treści „Natalia” na numer 7036 skorzysta z możliwości darmowego ściągnięcia tapety z okładką płyty, dzwonka i videoclipu „Fall”. Na fanów artystki czekać będą konkursy, w których do wygrania będzie jej płyta i oczywiście najnowsze telefony muzyczne Samsung.
Wizerunek Natalii Lesz oraz okładki jej debiutanckiego albumu widoczny jest w trwającej właśnie kampanii najnowszych telefonów muzycznych Samsung. Firma będzie również sponsorem koncertów Natalii promujących jej album.
Najnowszy Samsung F250 to trzeci z kolei telefon muzyczny z trwajacej właśnie kampanii Samsung. Jak na prawdziwie przenośne urządzenie muzyczne przystało, jest niewielki i lekki (103x48x13,5 mm), a zatem można go z powodzeniem zabrać wszędzie: na spacer, trening czy rolki. Wystarczy włączyć odtwarzacz MP3 za pomocą muzycznych przycisków umieszczonych z przodu i boku obudowy, włożyć muzyczne stereofoniczne słuchawki znajdujące się w pakiecie i przenieść się w swój muzyczny świat.
F250 wyróżnia się 2-calowym wyświetlaczem TFT o 65 tysięcy kolorów. Kolorowy ekran pulsującymi rytmami ulubionego wykonawcy to gwarancja dobrego samopoczucia na cały dzień. Bo F250 to telefon dla ludzi, którzy nieustannie pozostają w ruchu, a muzyka pomaga zachować im pozytywną energię. Wyposażony w muzyczny interfejs, bibliotekę i muzyczny panel, stanowi zgrabne połączenie technologii z młodzieńczym stylem. Jego muzyczny charakter podkreśla funkcja rozpoznawania muzyki, tryb offline i radio z RDS'em.
Samsung F250 ma wbudowany 1,3 – megapikselowy aparat fotograficzny z czterokrotnym zoom'em cyfrowym i funkcją nagrywania krótkich filmów video (H.263/MPEG4) oraz 20 MB pamięci wewnętrznej, która można rozszerzyć dzięki czytnikowi kart microSD. Technologia EDGE zapewnia wygodny pobieranie danych z Internetu. Moduł Bluetooth 2.0 EDR pozwala na przełączenie się na bezprzewodowe słuchawki stereo i słuchanie muzyki bez żadnego skrępowania ruchów – nawet w trakcie najbardziej energetycznego treningu. Dzięki niemu można także połączyć się z urządzeniami elektronicznymi w najbliższym otoczeniu, a tym samym na bezprzewodowo drukować i przesyłać plii pomiędzy telefonem i komputerem osobistym. Bez problemu można także skorzystać z konwencjonalnego łącza USB 2.0.
Telefon dostępny będzie w sprzedaży w 5 wersjach kolorystycznych w sugerowanej przez producenta cenie detalicznej 549,00zł.
Specyfikacja techniczna F250:
• Telefon trzyzakresowy (900 / 1800 / 1900 MHz)
• EDGE / GPRS klasy 10
• Wyświetlacz główny TFT 65536 kolorów (2")
• Aparat fotograficzny 1,3 Mpix / zoom cyfrowy 4x
• Rejestracja i przesyłanie filmów video (H.263, MPEG4)
• Odtwarzacz muzyczny (MP3 / AAC/ACC+/e-ACC+/WMA)
• USB 2.0/ Bluetooth 2.0 EDR
• WAP 2.0 / JAVA / MMS
• Pamięć wewnętrzna: 20 MB + czytnik kart microSD
• 103x48x13,5 mm; 96 g
• Akumulator (800 mAh)
• Czas rozmowy: do 3,3 godzin
• Czas czuwania: do 250 godzin
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.