Polska Akademia Public Relations wprowadziła nową usługę eRSVP – indywidualne i skuteczne, bo odpowiadające na konkretny problem, doradztwo w zakresie etykiety biznesowej prowadzone online.
„eRSVP jest odpowiedzią na rosnącą liczbę pytań z zakresu etykiety biznesowej oraz towarzyskiej, jakie kierowane są do nas mailowo i telefonicznie niemal każdego dnia. eRSVP to internetowe pogotowie savoir vivre, każdemu, nawet najlepiej przygotowanemu, zdarza się mieć wątpliwości – podkreśla Adam Jarczyński Dyrektor Generalny PAPR, ekspert w dziedzinie savoir vivre’u oraz protokołu dyplomatycznego.
W ramach bezpłatnej usługi eRSVP specjaliści PAPR – praktycy etykiety towarzyskiej i biznesowej oraz protokołu dyplomatycznego, będą odpowiadać na przesyłane mailowo pytania dotyczące m.in. takich problemów jak: dobieranie ubioru do konkretnych sytuacji, tytułowanie, wręczanie wizytówek, korzystanie z poczty elektronicznej, używanie telefonu komórkowego, zachowanie na bankiecie, przygotowywanie menu na przyjęcia biznesowe, kupowanie i wręczanie prezentów czy tworzenie oficjalnych pism.
„Savoir vivre od bardzo dawna nie jest domeną tylko dyplomatów i arystokracji. Nasz sukces w kontaktach międzyludzkich, a co za tym idzie w biznesie, w dużej mierze zależy od naszych umiejętności właściwego zachowania się we właściwym miejscu. Coraz więcej naszych klientów ma świadomość, że savoir vivre to ważny element PR ” – dodaje Jarczyński.
Jak to działa?
1. Aby uzyskać odpowiedź na pytanie związane z konkretnym problemem, wystarczy wypełnić formularz, który jest na stronie www.papr.pl/ersvp
2. PAPR zobowiązuje się do odpowiedzi na pytanie w ciągu 24h.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.