Frederick Schiwek, znany inwestor domenowy (i posiadający wiele dobrych nazw .pl) z luksemburskiej firmy DomainInvest, poinformował o swoim najnowszym zakupie. W jego portfolio znalazła się domena Call.me, która wkrótce stanie się pierwszą wirtualną budką telefoniczną.
Serwis Call.me ma dać możliwość zadzwonienia na dowolny numer bez konieczności instalowania na komputerze dodatkowego oprogramowania.
Internet jest wirtualnym światem, potrzebuje więc wirtualnej budki telefonicznej. To proste, ale genialne – nie kryje zadowolenia Natasa Djukanovic z rejestru .ME. Jej zdaniem Call.me jest doskonałym przykładem jak wykorzystać potencjał ccTLD Czarnogóry.
Posiadamy duże portfolio domen związanych z różnymi tematami. Przejęcie Call.me ma dla nas podstawowy sens – nazwa ma silne znaczenie, a rozszerzenie .ME osiągnęło wielki sukces, przekonało firmy, organizacje i osoby prywatne do swojego marketingowego potencjału oraz innowacyjności – powiedział Schiwek.
Call.me to nie tylko nadzieja dla posiadaczy wyjątkowych domen na możliwość ewentualnego porozumienia z firmami takimi jak DomainInvest. To również wskazówka dla inwestorów z dużymi pieniędzmi: zwrot z dobrych startupów jest większy niż zyski z parkingu…
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.