Sellbox, platforma dzięki której można sprzedawać autorskie pliki z wykorzystaniem Dropbox i Google Drive, pozyskała na dalszy rozwój środki z funduszu LMS Invest, w styczniu zespół jedzie do USA by rozwijać Sellbox w ramach akceleratora Plug and Play.
Dzięki sprzedaży plików z wykorzystaniem Sellbox możliwa jest sprzedaż plików cyfrowych. Jedną z zalet rozwiązania jest błyskawiczna realizacja płatności na konto sprzedawcy. Firma pobiera prowizję w wysokości 5 proc. od transakcji Największą grupę sprzedawców stanowią niezależni twórcy gier, autorzy ebooków, fotografowie i twórcy oprogramowania.
Historię platformy można określić dzięki kilku kamieniom milowym. Po wygranej podczas Startup Sprint jego twórcy zostali zaproszeni do udziału w akceleratorze Huge Thing. Po zakończeniu programu Daniel i Piotr w dalszym ciągu dopracowywali swoją działającą już firmę. Jednym z partnerów akceleratora jest fundusz LMS Invest. Daniel i Piotr od początku mieli jasną wizję, tego czym Sellbox ma być. Za wizją szły też działania – konsekwentnie realizowane cele przekładające się na coraz lepiej działającą platformę. To wszystko w kontekście rynku, jaki można zdobyć było jednym z elementów decyzji o inwestycji w ten właśnie projekt – powiedział Tomasz Czapliński, prezes LMS Invest.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.