Semahead będzie prowadzić kampanie CPC dla Rajapack

Opublikowano: 3 marca 2014. Kategoria: Marketing i reklama. Tagi: , ,

Semahead rozpoczyna pracę w zakresie prowadzenia kampanii CPC dla spółki Rajapack. Agencja Semahead wygrała przetarg, do którego przystąpiły m.in. BlueRank i K2. Współpraca została nawiązana na czas nieokreślony.

logo_semahead

Agencja Semahead będzie dpowiedzialna za promocje w wyszukiwarce i działania CPC dla sklepu Rajapack.pl oraz za audyt bieżących działań marketingowych.

Poziom merytoryczny obu agencji, które zaprosiliśmy do drugiego etapu był bardzo wysoki. Ostatecznie, o wyborze agencji Semahead przesądziły zaproponowane koszty współpracy i szerokie doświadczenie agencji na polu współpracy ze sklepami internetowymi – powiedziała Ilona Miziewicz-Groszczyk, Web Manager Rajapack Polska, odpowiedzialna za koordynację kampanii po stronie Klienta.

Rajapack należy do RAJA GROUP, producenta opakowań w Europie, którego obrót w 2012 roku wyniósł 411 milionów euro.

Sylwester KozakSemahead będzie prowadzić kampanie CPC dla Rajapack

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.