SEMSTORM w nowej wersji ułatwi optymalizację kampanii

SEMSTORM, narzędzie wspierające działania SEO i SEM, w nowej odsłonie przedstawia opcje związane z planowaniem kampanii reklamowych, które pozwolą na optymalizację budżetu przeznaczonego na promocję.

semstormW nowej wersji klienci korzystający z rozwiązania będą mogli analizować zmiany dotyczące strony, które zachodzą na skutek działań firm konkurencyjnych. Działania takie pozwolą kontrolować i śledzić kampanie marketingowe. SEMSTORM umożliwi również wgląd w historię wybranej strony internetowej. Obecnie w swoim słowniku zawiera ponad 16 milionów fraz faktycznie wyszukiwanych przez polskich internautów.

SEMSTORM w swojej bazie ma ponad 10 mln subdomen i 40 mln unikalnych adresów URL. To jedyne tak rozbudowane narzędzie dedykowane optymalizacji budżetów reklamowych na polskim rynku. Nadrzędnym celem naszego zespołu jest udostępnienie przedsiębiorcom jednego, kompleksowego narzędzia, dostarczającego maksymalną ilość wartościowych danych – powiedziała Milena Szałacka, Dyrektor Zarządzający SEMSTORM

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top