Powstał właśnie portal społecznościowy Aktywisci.net, który umożliwia osobom mającym wspólnie pasje prowadzenie wizytówek internetowych i zakładanie grup. Pochodzimy z małego miasteczka gdzie aktywność społeczna nie jest częstym zjawiskiem. Serwis ma pomóc ludziom, którzy chcą razem z innymi robić coś aktywnego – przekonują twórcy.
Ideą portalu jest zrzeszanie ludzi w grupach oraz – jak zapewniają twórcy – pomoc internautom w znalezieniu osób, które mają te same pasje. A także wspieranie aktywnego trybu życia poza granicami internetu.
Pomysł jest odpowiedzią na brak serwisów społecznościowych, które promują aktywność poza internetową na wszystkich płaszczyznach ludzkich zainteresowań. Istnieje kilka serwisów, które traktują o aktywności, ale o aktywności sportowej – mówi nam Kamil Rybczyński, twórca portalu.
Użytkownicy Aktywiści.net mogą zakładać grupy zainteresowań. Każda z tych grup może utworzyć galerię zdjęć, forum, może przyjmować nowych członków oraz organizować za pośrednictwem portalu spotkania w tzw. realu. W profilu użytkownika dostępny jest osobisty kalendarz, informujący o spotkaniach grup, w których uczestniczy
W przyszłości planujemy jak najbardziej rozszerzyć Grupom możliwość swobodnego decydowania o wyglądzie i formie strony Grupy. Ma ona być wolną od ograniczeń, prywatną przestrzenią pasjonatów – dodaje Kamil Rybczyński.
W najbliższym czasie Aktywiści.net ma rozwinąć funkcjonalność stron grup o możliwość prowadzenia blogów, dodawanie nagrań video za pośrednictwem serwisu YouTube oraz jeszcze bardziej rozszerzyć możliwość znajdywania aktywnych osób i grup w swojej okolicy.
W jaki sposób Aktywiści.net mają przynosić zyski?
W trakcie przygotowania jest system reklamowy, który dzięki odpowiednim algorytmom dopasowania do treści, będzie pozwalał reklamodawcom na wyświetlanie własnych reklam na podstronach grup, które pasują tematycznie do produktu reklamodawcy. Do tego czasu, w serwisie zostaną uruchomione reklamy Google oraz zostanie uruchomiony system reklamy bannerowej – zdradza Rybczyński.
Czy Aktywiści.net mają do zaoferowania coś więcej niż dostępne już na rynku platformy? I czy założony model biznesowy nie okaże się jedynie pobożnym życzeniem jego twórców?
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.