Powstał właśnie portal społecznościowy Aktywisci.net, który umożliwia osobom mającym wspólnie pasje prowadzenie wizytówek internetowych i zakładanie grup. Pochodzimy z małego miasteczka gdzie aktywność społeczna nie jest częstym zjawiskiem. Serwis ma pomóc ludziom, którzy chcą razem z innymi robić coś aktywnego – przekonują twórcy.
Ideą portalu jest zrzeszanie ludzi w grupach oraz – jak zapewniają twórcy – pomoc internautom w znalezieniu osób, które mają te same pasje. A także wspieranie aktywnego trybu życia poza granicami internetu.
Pomysł jest odpowiedzią na brak serwisów społecznościowych, które promują aktywność poza internetową na wszystkich płaszczyznach ludzkich zainteresowań. Istnieje kilka serwisów, które traktują o aktywności, ale o aktywności sportowej – mówi nam Kamil Rybczyński, twórca portalu.
Użytkownicy Aktywiści.net mogą zakładać grupy zainteresowań. Każda z tych grup może utworzyć galerię zdjęć, forum, może przyjmować nowych członków oraz organizować za pośrednictwem portalu spotkania w tzw. realu. W profilu użytkownika dostępny jest osobisty kalendarz, informujący o spotkaniach grup, w których uczestniczy
W przyszłości planujemy jak najbardziej rozszerzyć Grupom możliwość swobodnego decydowania o wyglądzie i formie strony Grupy. Ma ona być wolną od ograniczeń, prywatną przestrzenią pasjonatów – dodaje Kamil Rybczyński.
W najbliższym czasie Aktywiści.net ma rozwinąć funkcjonalność stron grup o możliwość prowadzenia blogów, dodawanie nagrań video za pośrednictwem serwisu YouTube oraz jeszcze bardziej rozszerzyć możliwość znajdywania aktywnych osób i grup w swojej okolicy.
W jaki sposób Aktywiści.net mają przynosić zyski?
W trakcie przygotowania jest system reklamowy, który dzięki odpowiednim algorytmom dopasowania do treści, będzie pozwalał reklamodawcom na wyświetlanie własnych reklam na podstronach grup, które pasują tematycznie do produktu reklamodawcy. Do tego czasu, w serwisie zostaną uruchomione reklamy Google oraz zostanie uruchomiony system reklamy bannerowej – zdradza Rybczyński.
Czy Aktywiści.net mają do zaoferowania coś więcej niż dostępne już na rynku platformy? I czy założony model biznesowy nie okaże się jedynie pobożnym życzeniem jego twórców?
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.