Serwis Aktywisci.net chce łączyć osoby o podobnych zainteresowaniach

Opublikowano: 25 czerwca 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Powstał właśnie portal społecznościowy Aktywisci.net, który umożliwia osobom mającym wspólnie pasje prowadzenie wizytówek internetowych i zakładanie grup. Pochodzimy z małego miasteczka gdzie aktywność społeczna nie jest częstym zjawiskiem. Serwis ma pomóc ludziom, którzy chcą razem z innymi robić coś aktywnego – przekonują twórcy.

obrazek-11Ideą portalu jest zrzeszanie ludzi w grupach oraz – jak zapewniają twórcy – pomoc internautom w znalezieniu osób, które mają te same pasje. A także wspieranie aktywnego trybu życia poza granicami internetu.

Pomysł jest odpowiedzią na brak serwisów społecznościowych, które promują aktywność poza internetową na wszystkich płaszczyznach ludzkich zainteresowań. Istnieje kilka serwisów, które traktują o aktywności, ale o aktywności sportowej – mówi nam Kamil Rybczyński, twórca portalu.

Użytkownicy Aktywiści.net mogą zakładać grupy zainteresowań. Każda z tych grup może utworzyć galerię zdjęć, forum, może przyjmować nowych członków oraz organizować za pośrednictwem portalu spotkania w tzw. realu. W profilu użytkownika dostępny jest osobisty kalendarz, informujący o spotkaniach grup, w których uczestniczy

W przyszłości planujemy jak najbardziej rozszerzyć Grupom możliwość swobodnego decydowania o wyglądzie i formie strony Grupy. Ma ona być wolną od ograniczeń, prywatną przestrzenią pasjonatów – dodaje Kamil Rybczyński.

W najbliższym czasie Aktywiści.net ma rozwinąć funkcjonalność stron grup o możliwość prowadzenia blogów, dodawanie nagrań video za pośrednictwem serwisu YouTube oraz jeszcze bardziej rozszerzyć możliwość znajdywania aktywnych osób i grup w swojej okolicy.

W jaki sposób Aktywiści.net mają przynosić zyski?

W trakcie przygotowania jest system reklamowy, który dzięki odpowiednim algorytmom dopasowania do treści, będzie pozwalał reklamodawcom na wyświetlanie własnych reklam na podstronach grup, które pasują tematycznie do produktu reklamodawcy. Do tego czasu, w serwisie zostaną uruchomione reklamy Google oraz zostanie uruchomiony system reklamy bannerowej – zdradza Rybczyński.

Czy Aktywiści.net mają do zaoferowania coś więcej niż dostępne już na rynku platformy? I czy założony model biznesowy nie okaże się jedynie pobożnym życzeniem jego twórców?

Dawid ZarazińskiSerwis Aktywisci.net chce łączyć osoby o podobnych zainteresowaniach

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.