W internecie pojawiła się pełna wersja serwisu internetowego Evolution Media Net. Dzięki premierze serwisu możemy zapoznać się z portfolio wydawców nowej sieci reklamowej.
Serwis firmowy evolutionmedia.pl został podzielony na kilka sekcji. Najważniejsze części to sekcje dla reklamodawców i dla wydawców, to do nich głównie skierowany jest serwis. W części dla reklamodawców użytkownik może w pełni poznać ofertę sieci i zapoznać się z modelami emisji i rozliczeń kampanii w sieci. Rozbudowana sekcja witryn daje możliwość przeglądania portfolio sieci, każda witryna została opisana i przedstawiona na osobnej stronie.
W sekcji witryny można również przeglądać skład kanałów tematycznych. Po premierze serwisu www po raz pierwszy można się zapoznać się ze wszystkimi kanałami tematycznymi jakie występują w Evolution Media Net, okazuje się, że jest ich 16 i pogrupowano w nich blisko 350 witryn. Sekcja dla wydawców daje możliwość zapoznania się ze sposobem funkcjonowania sieci reklamowej od strony witryny z nią współpracującej. Wydawcy znajdą tu opis modelu współpracy, oraz rozliczania kampanii. Mają również możliwość wysłania zgłoszenia.
Marzec sieć Evolution Media Net zaczyna z portfolio 350 witryn i zasięgiem 13,5 Real Users.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.