Serwis kawowy dla kawoszy

Opublikowano: 28 stycznia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi:

W Sieci pojawił się nowy serwis dla kawoszy, szczególnie amatorów kawy Woseba. Witrynę dostępną pod adresem woseba.com.pl zaprojektowała i wykonała agencja interaktywna Venti.

Mieszkańcy naszej planety co roku wypijają 400 miliardów filiżanek kawy. To imponująca ilość, dlatego warto ludziom dostarczyć informacje na temat tak popularnego napoju – mówi Magdalena Sarnowska, Brand Manager marki Woseba. Poprzez nasz serwis próbujemy sprostać temu zadaniu.

Na stronach www.woseba.com.pl znajdziemy nie tylko niezbędne dane na temat producenta kawy Woseba i jego marki (z czego korzystają głównie partnerzy handlowi spółki i media). Przede wszystkim są tam ciekawe informacje dla samych kawoszy. Legendy, mapy upraw kawy, porady dotyczące jej parzenia. Odwiedzając serwis dowiemy się na przykład jak przygotować kawę brzoskwiniową i odpowiedni deser do niej – sernik, tort albo kawowe tiramisu. Zapoznamy się też z różnicami pomiędzy arabiką i robustą, żeby mieć świadomość, co właściwie zamawiamy będąc w kawiarni. Miłośnicy Woseby mają tu także zgromadzone i podzielone na odpowiednie kategorie wszystkie produkty tej marki z dokładnymi ich opisami. To przydatna sekcja, zwłaszcza dla tych klientów, którzy uczestniczą w programach lojalnościowych i konkursach lub na bieżąco korzystają z różnego rodzaju promocji na kawy Woseba.

Serwis pomyślany został w taki sposób, aby internauta po wejściu na stronę główną od razu poczuł ten przyjemny kawowy klimat – wyjaśnia Kamil Karasiński, manager projektu z agencji Venti. Kolorystyka, zdjęcia, muzyka ze spotów reklamowych Woseby… to wszystko razem wprowadza użytkownika w odpowiedni nastrój pasujący do marki. Mamy nadzieję, że nawet kilkunastosekundowa wizyta na stronach serwisu wywołuje u internauty ochotę na filiżankę kawy…

Hanna LaskowskaSerwis kawowy dla kawoszy

Podziel się!

O autorze

hania