Portal Pasażer objął patronatem medialnym wspólną akcję Górnośląskiego Towarzystwa Lotniczego i linii lotniczych Lufthansa.
Akcja Katowice Airport Last Minute potrwa do końca lipca. Jej zadaniem jest wspólna promocja atrakcyjnych ofert na przeloty z Katowic do Aten, Dublina, Londynu, Mediolanu, Paryża, Rzymu i Sztokholmu. Ceny przelotów rozpoczynają się od 599PLN (w dwie strony bez opłat lotniskowych). Bilety będzie można nabyć wyłącznie na katowickim lotnisku Pyrzowice, w biurze Lufthansy lub GTL travel.
– W naszej promocji zaoferujemy bilety w dwie strony w cenie 599 PLN do miejsc w Europie najczęściej wybieranych przez pasażerów ze Śląska. Dokonaliśmy dogłębnej analizy preferencji pasażerów odlatujących z Katowic (…) na tej podstawie przygotowaliśmy atrakcyjną ofertę na połączenia – powiedziała Anita Bożek, Dyrektor Sprzedaży Lufthansy na Polskę Południową.
– W procesie kampanii główny nacisk zostanie położony na nowoczesne media elektroniczne (internet), akcję wspomagać będą również tradycyjne reklamy w prasie oraz artykuły sponsorowane. Promowanie samego MPL Katowice jako portu lotniczego nie miałoby takiego wymiernego efektu jak wspólna kampania z przewoźnikiem lotniczym, którego produktem najbardziej jest zainteresowany pasażer i to jego atrakcyjność w głównej mierze determinuje decyzję o zakupie biletu na wylot z danego portu – powiedział Marek Kubica, Specjalista ds. Rozwoju Górnośląskiego Towarzystwa Lotniczego.
– Nawiązanie współpracy z Lufthansą i Górnośląskim Towarzystwem Lotniczym to dla nas duży zaszczyt. Świadczy to o tym, iż firmy te doceniły nie tylko profesjonalizm i zaangażowanie w prowadzone przez nas projekty, ale także możliwość dotarcia do atrakcyjnej grupy potencjalnych klientów dzięki powierzchni reklamowej naszego portalu – dodał Ireneusz Dylczyk, Specjalista ds. Marketingu i Public Relations Pasazer.com.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.