Od 1 lutego 2008 roku Sferia upraszcza cennik internetowy i wprowadza dwie nowe taryfy: tranSFER mega oraz tranSFER giga. Dodatkowo zostają zmienione podziały w strefach transferowych i system zarządzania prędkością ze względu na porę.
W godzinach od 9.00 rano do 1.00 w nocy, użytkownicy nowych taryf będą mogli korzystać z prędkości do 3,1 Mb/s w Strefie 1 ( WWW, e-mail, transmisje strumieniowe) oraz do 16 kb/s w Strefie 2 (P2P oraz FTP). W godzinach od 1.00 w nocy do 9.00 rano prędkość w Strefie pierwszej nie ulega zmianie, lecz w drugiej znacznie przyspieszy, nawet do 256 kb/s.
Nowe opłaty abonamentowe kształtują się następująco:
Czas trwania Umowy / Taryfa tranSFER mega tranSFER giga
Czas nieokreślony 101 zł 121 zł
12 miesięcy 81 zł 101 zł
24 miesięcy 61 zł 81 zł
* Podane ceny są cenami brutto.
W lutym będzie obowiązywać promocja na opłaty abonamentowe. W zależności od taryfy na jeden lub dwa pełne okresy rozliczeniowe w umowie na 24 miesiące opłata wyniesie 1 zł brutto. Koszt aktywacji wyniesie również 1 zł brutto. Dodatkowo suma przetransferowanych danych będzie rozliczana w okresie 30 dniowym.
Obserwując nowe taryfy Sferii dostrzegam konsekwencję z jaką operator ten realizuje plan oparty na rozumieniu tej prostej zasady. Każdy z nas jest w istocie użytkownikiem aplikacji pracujących w Strefie 1 takich jak www, poczta, streaming, gdzie prędkość bywa kluczowa dla jakości serwisu. Oddzielenie ruchu aplikacji p2p kwalifikowanych jako Strefa 2 uwalnia zasoby sieciowe dla aplikacji interaktywnych. Dzięki temu użytkownik sieci Sferia otrzymuje więcej pasma wtedy kiedy aplikacja, której używa, tego wymaga. Powstaje wtedy subiektywne wrażenie u abonenta – „sieć działa szybciej”.- mówi Marcin Wawrzyński, niezależny ekspert firmy CISCO.
Wpisy promowane
- Pozycjonowanie sklepu internetowego – ile to kosztuje?Prowadzisz sklep online, ale obecne obroty nie są dla Ciebie zadowalające? W wyszukiwarce plasujesz się dopiero na 3., 6. czy ...
- Szkolenia ISO – od wymagań do przewagi rynkowej Twojej organizacjiRosnąca presja regulacyjna, oczekiwania klientów oraz potrzeba budowania przewagi konkurencyjnej sprawiają, że szkolenia ISO wchodzą na stałe do strategii rozwojowych ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 15.05.2025 Javeloper 2025
- 20-21.05.2025 E-Commerce Connect
- 21-22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!