Sheepla, platforma logistyczna, pozyskała 2,5 mln zł na rozwój swoich produktów. Nowym inwestorem jest fundusz venture capital Impera Seed Fund, który objął 25 proc. akcji spółki.
Dzięki pozyskanym środkom będziemy mogli wdrożyć nowe usługi w zakresie logistyki w e-commerce tj. SameDay Delivery, którą wdrożymy w ramach współpracy z firmą kurierską X-press Couriers oraz Sheepfinder – widget do śledzenia przesyłek bezpośrednio ze strony e-sklepu – powiedział Piotr Stencel, prezes zarządu Sheepla S.A.
Dzięki rozwiązaniom Sheepla sklepy internetowe mogą usprawnić proces obsługi zamówień poprzez możliwość zarządzania przesyłkami z różnych kanałów sprzedaży. Sheepla zatrudnia 15 osób i posiada biura w Polsce oraz Rosji. Planuje rozszerzyć działalność o pozostałe rynki europejskie oraz rynek amerykański.
Wpisy promowane
- Prowadzisz e-biznes? Sprawdź, jak wybrać odpowiedniego partnera do działań marketingowychRozwój e-biznesu w dzisiejszych czasach nieodłącznie wiąże się z przemyślaną strategią marketingową – dynamiczny wzrost konkurencji w branży internetowej powoduje, ...
- Jak farmy fotowoltaiczne mogą wspierać biznesy internetowe?Rosnące zapotrzebowanie na energię w biznesach online wymusza poszukiwanie stabilnych i ekonomicznych rozwiązań. Farmy fotowoltaiczne to sposób na obniżenie kosztów ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
- ERLI: Dynamiczny rozwój w III kwartale 2024 rokuW ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy tego roku platforma ERLI osiągnęła wartość sprzedanych towarów (GMV) na poziomie 849 mln PLN, co ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.