Sieć reklamy kontekstowej Adkontekst wprowadza nowy produkt dla właścicieli serwisów internetowych, które w sposób aktywny wykorzystują wyszukiwarkę swoich zasobów, a więc m.in.: portali, sklepów internetowych, serwisów aukcyjnych, nieruchomościowych, ogłoszeniowych oraz porównywarek cen.
Adkontekst Site Search pozwala wykorzystać i połączyć potencjał wyszukiwarki na portalu partnera oraz zasobów bazy reklam z sieci Adkontekst. Nowy produkt pozwala emitować reklamy tekstowe – Linki Sponsorowane – w wynikach wyszukiwania na serwisie partnerskim, powiązane kontekstowo z wpisanymi do wyszukiwarki słowami kluczowymi. Partner decyduje czy reklamy wyświetlane będą powyżej naturalnych wyników wyszukiwania w danym serwisie, obok nich, lub poniżej. Właściciel serwisu decyduje też o liczbie reklam (może wybrać od 1 do 5) oraz o wyglądzie linków sponsorowanych (kolorystyce, wielkości i stylach). Co warto podkreślić – reklamy otwierają się w nowym oknie, więc użytkownicy nie opuszczają serwisu partnerskiego.
Cechy i korzyści wyróżniające funkcjonalność Adkontekst Site Search:
• Przychody reklamowe ze stron z wynikami wyszukiwania (bez względu na fakt, z jakiej technologii korzysta partner). System w sposób automatyczny optymalizuje przychody wydawców.
• Reklamy emitowane są z jednej największych w Polsce baz reklam Pay-per-click.
• Dzięki zaawansowanemu algorytmowi reklamy są precyzyjnie dopasowane do zapytania użytkownika, co w efekcie przekłada się na wysoki CTR.
• Funkcja filtra konkurencji w panelu wydawcy – możliwość wyłączenia emisji reklam konkurencyjnych firm.
• Łatwość i szybkość wdrożenia.
• Kolorystyka linków jest w pełni edytowalna przez właściciela serwisu.
www.adkontekst.pl/wydawcy/produkty-reklamowe/sitesearch
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.