Porównywarka cen Skąpiec.pl zaprezentowała nową odsłonę panelu programu partnerskiego. Odświeżono interfejs oraz wprowadzono nowe funkcjonalności, w tym szczegółowe raporty statystyczne oraz specjalny kreator reklam i linków.
Program partnerski wystartował w 2009 roku i adresowany jest do właścicieli serwisów internetowych.
Zasada współpracy jest prosta: partnerzy zamieszczają na swoich stronach różnego rodzaju kreacje reklamowe, a my naliczamy im prowizję od każdego użytkownika, który zostanie przeniesiony z serwisu partnerskiego na Skąpiec.pl i przejdzie do współpracującego z nami sklepu – informuje Dominika Jakubik, zajmująca się w serwisie programem partnerskim.
Prowizja wynosi 65 proc. wartości opłaty netto, jaką Skąpiec.pl pobiera za przekierowanie do poszczególnych sprzedawców. Kontrola zgromadzonych środków, wybór form reklamowych i zarządzanie kontem odbywa się za pośrednictwem specjalnego panelu partnera.
Celem, który przyświecał projektantom nowego panelu programu partnerskiego Skąpiec.pl, była wygoda użytkowników. Z tego względu panel ma cechować prosta i przejrzysta szata graficzna oraz intuicyjna nawigacja. Wprowadzone zostały nowe opcje i funkcjonalności, dzięki którym właściciele serwisów mogą dopasowywać kreacje reklamowe do własnych potrzeb, a także lepiej kontrolować swoje zarobki.
Partnerzy uzyskali dostęp do nowego systemu statystyk, gdzie sprawdzić mogą prowizję, a także liczbę odsłon kreacji reklamowych, odwiedzin serwisu Skąpiec.pl oraz przekierowań do sklepów. Wszelkie dane prezentowane są w formie wykresu oraz raportu szczegółowego. Dodatkowo użytkownik ma możliwość grupowania oraz filtrowania statystyk z uwzględnieniem wybranego przez siebie zakresu czasowego – wyjaśnia opiekun programu partnerskiego.
Jedną z najważniejszych nowości w panelu jest „Kreator reklam”, który umożliwia partnerom wybór produktów prezentowanych w formach reklamowych, czyli tzw. widżetach, oraz dostosowanie wyglądu reklam do swoich potrzeb.
W przygotowanym przez nas kreatorze, partnerzy mogą samodzielnie wybierać produkty, które pojawią się w widżecie lub też skorzystać z listy najpopularniejszych artykułów z konkretnego działu czy kategorii. Dodatkowo mogą również dopasowywać widżet do wyglądu swojego serwisu, wybierając jeden z przygotowanych szablonów, a następnie dowolnie zmieniając kolor tła, obramowania i czcionki oraz rozmiar reklamy – wyjaśnia Marcin Nowak z serwisu Skąpiec.pl, projektant nowego panelu.
Dodatkową funkcją jest również „Kreator linków”, który umożliwia partnerom wygenerowanie indywidualnych linków do wybranych produktów lub stron na Skąpiec.pl. Użytkownicy, którzy nie zdecydują się na skorzystanie z kreatorów, mają do dyspozycji bogatą bazę gotowych form reklamowych. Znajdują się w niej m.in. wyszukiwarki oraz banery o tematyce ogólnej i specjalistycznej (obejmujące poszczególne działy i kategorie).
Nowy panel uruchomiony został w drugiej połowie maja i mogą korzystać z niego wszyscy uczestnicy programu partnerskiego. W miarę rozwoju programu panel ma być jeszcze bardziej rozbudowywany, pojawić mają się również nowe funkcjonalności, w tym opcje zaproponowane przez jego użytkowników.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.