Serwis porównujący ceny Skąpiec.pl wprowadził testową wersję nowego layoutu. W przypadku części użytkowników serwisu Skąpiec wyświetla się od razu w nowej odsłonie. Pozostali internauci mogą wybrać wygląd strony. Do dyspozycji mają dwie wersje: tradycyjną oraz „świeżą”. Do nowego layoutu prowadzi button umieszczony na stronie głównej, obok logo serwisu.
Zmiany w wyglądzie objęły cały serwis: od liftingu „jedynki” i strony produktu po listing sklepów, zakładki i formularze. Przygotowując nowy design, zespół projektowy Skąpiec.pl postawił na minimalizm i przyjazność dla użytkownika. Stonowana, a zarazem wyrazista kolorystyka i układ strony wydobywać mają najważniejsze dla internauty treści.
Chodzi o to, by osoby korzystające ze Skąpca poruszały się po coraz bogatszych zasobach serwisu intuicyjnie. Od momentu, gdy Skąpiec.pl wystartował w sieci (październik 2004), wiele się na stronie zmieniło. Mnogość kategorii produktowych i opcji pomocnych w wyborze optymalnego produktu wymuszają przemyślane segmentowanie treści.
Cel jest jeden: zapewnić maksymalną czytelność przy coraz bogatszym kontencie serwisu. Zadaniem Skąpca jest błyskawiczne wyłowienie atrakcyjnych ofert i pomoc w podjęciu decyzji zakupowej. Dlatego tak bardzo istotna staje się przejrzystość poszczególnych stron oraz intuicyjna nawigacja. Nowa wersja serwisu została zaprojektowana w ten sposób, by na stronie głównej można było w kilka sekund wyłuskać popularne kategorie produktowe. Warto podkreślić, że strona jest krótsza, a tym samym bardziej przyjazna i łatwiejsza do „ogarnięcia”. Nowy wygląd Skąpca przypieczętowany został zmianą „znaku rozpoznawczego”.
– Od początku postawiliśmy, że nie idziemy w kierunku rewitalizacji w sensie lekkiej korekty logo. Modyfikacji uległo wszystko: od kolorystyki i kroju czcionki po zastosowaną symbolikę – wymienia Monika Janiszewska, specjalista ds. PR serwisu.
W założeniu nowe logo cechować miała wyrazistość i rozpoznawalność. Twórcom serwisu zależało na tym, by internauci jednoznacznie identyfikowali je ze Skąpcem.
– Prace nad logo przekazaliśmy w ręce firmy zewnętrznej i możemy śmiało powiedzieć, że jesteśmy zadowolenie z efektu. Nowy logotyp odznacza się prostotą graficzną, mocno akcentuje charakter serwisu oraz nawiązuje do jego nazwy – podkreśla Janiszewska.
Czy jest to finalna wersja Skąpiec.pl? Kwestia ta pozostaje otwarta. Dalsze zmiany nie są wykluczone. Pod uwagę będą brane wszelkie sugestie użytkowników serwisu.
– Mamy nadzieję, że Skąpiec.pl w nowej odsłonie zostanie pozytywnie przyjęty.
Pragniemy zaznaczyć, że proces doskonalenia witryny na tym się nie kończy. Cały czas trwają prace nad kolejnymi funkcjonalnościami i zawartością serwisu – zapewnia Janiszewska.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.