Skubacz.pl, serwis do zamawiania pizzy online, pozyskał 500 tys. zł od Xevin Investments i grupy indywidualnych inwestorów.
Zdecydowaliśmy się na skupienie się na początek na pizzy, która stanowi większość wszystkich dostaw jedzenia. W zamierzeniu chcieliśmy, aby Skubacz.pl był najpopularniejszym i najlepszym miejscem do zamawiania pizzy online – powiedział Marek Skubacz, współzałożyciel Skubacz.pl.
Skubacz.pl działa od prawie roku i obecnie pozwala na zamówienie pizzy z ponad 800 restauracji w całej Polsce.
Realizujemy kilka tysięcy zamówień miesięcznie. Właściciele pizzerii już sami się do nas zgłaszają i to bardzo ułatwia dalszy rozwój – dodał Michał Kozakiewicz, współzałożyciel serwisu.
W Skubacz.pl zainwestowali fundusz Xevin Investments oraz założyciele Goldenline.pl (Mariusz Gralewski, Jakub Skoczylas oraz Radosław Kobus), Niania.pl (Marcin Kurek i Michał Skrzyński) a także Grzegorz Kazulak z Positionly.com i Michał Borkowski z Zadane.pl (Brainly.com).
Środki z inwestycji zostać mają przeznaczone na dalszy rozwój serwisu w Polsce oraz zagraniczną ekspansję.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.