Wystartował serwis www.perfectmojito.pl. Na stronie można zapoznać się ze szczegółami dotyczącymi przyrządzania mojito, wziąć udział w quizie i wygrać nagrody – m.in. wyjazd do Hiszpanii, 100 iPodów Shuffle i akcesoria do przyrządzania drinków. Organizatorem konkursu jest firma Bacardi.
Otwarciu strony towarzyszy kampania reklamowa w Internecie, za której zaplanowanie odpowiedzialny był Fastbridge – internetowa dywizja domu mediowego Initiative.
Internauci odwiedzający serwis biorą udział w swoistej wędrówce, poznając kolejne składniki mojito oraz ich wpływ na smak całości. Dzięki tej wiedzy każdy ma szansę na wygranie nagród. Ze strony można także pobrać tematyczne tapety na pulpit, wygaszacz ekranu oraz dzwonek na komórkę.
Wpisy promowane
- Jak programy lojalnościowe zwiększają sprzedaż oraz budują lojalność Twoich klientów? Zobacz, co mówi o tym najnowszy raport Motivation Direct!Wzrost sprzedaży to jeden z głównych powodów, dla których przedsiębiorstwa decydują się na wprowadzenie programów lojalnościowych. Badania przeprowadzone przez Motivation ...
- Elastyczność, skalowalność i bezpieczeństwo – co firmy zyskują dzięki pracy w chmurze?Firmy potrzebują dziś elastycznego środowiska IT, które nadąży za zmianamiSzybko zmieniający się rynek, presja kosztowa i rosnące wymagania klientów sprawiają, ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 09.05.2025 PM Showcase Day
- 15.05.2025 Javeloper 2025
- 20-21.05.2025 E-Commerce Connect
- 21-22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!