Wortal internetowy Slowawsieci.com udostępnił swój Słownik Terminologii Dziennikarskiej. To pierwszy tego typu słownik w Polsce budowany nie tylko przez autorów, ale samych dziennikarzy.
– Każdy może zaproponować nowe hasło i zredagować jego definicję – tłumaczy redaktor naczelny portalu, Karol Bancerz – dlatego słownik ów jest dość nietypowy zarówno w sposobie budowy, jak i zasadach organizacji.
Słownik Terminologii Dziennikarskiej nie przypomina swoją zawartością jakiegokolwiek innego słownika. Przede wszystkim zawiera w sobie słowa i zwroty używane w środowisku dziennikarzy i pracowników związanych z mediami, dlatego może się okazać nieocenioną pomocą dla początkujących dziennikarzy i pracowników public relations.
Aktualnie w skład słownika wchodzi prawie 200 zwrotów i słów, jednak jego budowa i otwarte zasady dodawania nowych haseł pozwalają na dalszą, nieograniczoną rozbudowę. Zdaniem Pawła Krypno – jednego ze współautorów opracowania, można spodziewać się, że do końca roku liczba ta może się podwoić.
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.