Trwa ogólnopolska akcja „Dar Par”. Motywacją do przeprowadzenia akcji jest modna i szczytna tendencja składanie młodej parze – zamiast kwiatów – podarunków dla Domów Dziecka., która staje się coraz popularniejsza również w Polsce.
Pomysł i idea są wspaniałe, jednak dary, kierowane do konkretnych ośrodków, często nie są adekwatne do konkretnych potrzeb Domów Dziecka. Dlatego portal Ślubowisko.pl postanowił przygotować raport, który pomoże w określeniu i skonkretyzowaniu zapotrzebowania na konkretne produkty w skali ogólnopolskiej oraz w poszczególnych regionach.
Taki raport, dostępny na witrynie www.slubowisko.pl, dostarczy wszelkich informacji, gdzie znajdują Ośrodki wychowawcze, ile jest w nich wychowanków i w jakim wieku oraz jakie produkty są w nich potrzebne. Raport zawiera ilościowe oraz jakościowe dane dotyczące zapotrzebowania, jest najaktualniejszym dokumentem tego typu, który odzwierciedla rzeczywiste potrzeby ośrodków. Z takim zapleczem informacji i wiedzy, młode pary będą wiedzieć, co, gdzie i komu należy przekazać. Jest to również informacja, którą pary mogą przekazać wraz z zaproszeniem na całą ceremonię. W efekcie, odpowiednie produkty trafią w miejsca, gdzie naprawdę będą potrzebne.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.