Trwa ogólnopolska akcja „Dar Par”. Motywacją do przeprowadzenia akcji jest modna i szczytna tendencja składanie młodej parze – zamiast kwiatów – podarunków dla Domów Dziecka., która staje się coraz popularniejsza również w Polsce.
Pomysł i idea są wspaniałe, jednak dary, kierowane do konkretnych ośrodków, często nie są adekwatne do konkretnych potrzeb Domów Dziecka. Dlatego portal Ślubowisko.pl postanowił przygotować raport, który pomoże w określeniu i skonkretyzowaniu zapotrzebowania na konkretne produkty w skali ogólnopolskiej oraz w poszczególnych regionach.
Taki raport, dostępny na witrynie www.slubowisko.pl, dostarczy wszelkich informacji, gdzie znajdują Ośrodki wychowawcze, ile jest w nich wychowanków i w jakim wieku oraz jakie produkty są w nich potrzebne. Raport zawiera ilościowe oraz jakościowe dane dotyczące zapotrzebowania, jest najaktualniejszym dokumentem tego typu, który odzwierciedla rzeczywiste potrzeby ośrodków. Z takim zapleczem informacji i wiedzy, młode pary będą wiedzieć, co, gdzie i komu należy przekazać. Jest to również informacja, którą pary mogą przekazać wraz z zaproszeniem na całą ceremonię. W efekcie, odpowiednie produkty trafią w miejsca, gdzie naprawdę będą potrzebne.
Wpisy promowane
- Integracja procesów księgowych z wykorzystaniem ERP enova365: Możliwości i korzyści.System enova365 jest innowacyjnie zaprojektowanym narzędziem, które działa jako oprogramowanie ERP na potrzeby realizacji różnych procesów księgowych. Jego dużą zaletą ...
- Proces zakupu nieruchomości w Dominikanie dla obcokrajowcówChcesz ulokować swoje oszczędności w bezpieczny sposób, pozwalając im na siebie zarabiać? A możesz szukasz dla siebie miejsca, w którym ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Rusza „NAJtaniej” w aplikacji ERLIPlatforma zakupowa ERLI uruchomiła w swojej aplikacji sekcję „NAJtaniej”. Codziennie znajdą w niej nowe najkorzystniejsze oferty – każda z nich ...
- Paweł Fornalski (IdoSell) zainwestował 5 mln. zł. w polską platformę e-commerce TakeDropTakeDrop.pl – polska platforma dropshippingowa – założona przez Tomasza Niedźwieckiego i Adriana Księżarczyka zdobyła pierwszego dużego inwestora. Pakiet 20 proc. ...
- Shoper: skorygowany zysk EBITDA ponownie z rekordowym wzrostemShoper, platforma e-commerce do prowadzenia sklepów internetowych, opublikował rekordowe wyniki za II kwartał i I półrocze 2023 roku. Firma odnotowała ...
- Szymon Marciniak został ambasadorem Mennicy SkarbowejSzymon Marciniak – został ambasadorem Mennicy Skarbowej, firmy w Polsce sprzedającej złoto inwestycyjne oraz inne metale szlachetne, spółki notowanej na ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.