9 sierpnia 2007 ruszył oficjalny serwis informacyjny kampanii społecznej Narodowego Centrum Kultury „Pamiętam. Katyń 1940”. Serwis został zaprojektowany i wdrożony przez Smart Commerce, wrocławską agencję interaktywną.
Kampania objęta jest patronatem ministra kultury i dziedzictwa narodowego Kazimierza M. Ujazdowskiego. Sponsor główny: PKN Orlen S.A., patroni medialni: „Dziennik. Polska. Europa. Świat”, „Polskie Radio Trójka”, „TVP Historia”.
Zbrodnia katyńska jest w naszej zbiorowej pamięci wciąż zbyt mało obecna. Pomimo upływu 18 lat od końca cenzury, wiedza na temat tragicznych wydarzeń roku 1940 pozostaje niezadowalająca. Katyń jest jednym z cmentarzysk świata, dających haniebne świadectwo totalitaryzmu. Tym bardziej zasmuca mała świadomość społeczna tego bolesnego i tragicznego doświadczenia z historii Polski. – mówi minister Ujazdowski.
Kampania społeczna ma zmienić świadomość ludzi młodych, upowszechnić wiedzę historyczną. Ważnym elementem kampanii jest korzystanie z nowoczesnych środków masowego przekazu, skutecznie przemawiających do młodego pokolenia. W tym celu zdecydowaliśmy się na powołanie oficjalnego serwisu, będącego wizytówką Kampanii. Skupiliśmy się przede wszystkim na walorach użytkowych serwisu, aby zawarte w nim informacje od strony technicznej były przejrzyste i łatwo dostępne. Serwis został wdrożony na platformie SmartCMS, która zapewnia odpowiedni poziom elastyczności. Przejrzystość i intuicyjność jest mocną stroną serwisu. Podział na kategorie pozwala nam na zaserwowanie użytkownikom Internetu konkretnych informacji w bardzo uporządkowany sposób – mówi Irmina Recka-Wyżga, koordynator projektu w Narodowym Centrum Kultury.
Narodowe Centrum Kultury jest instytucją odpowiedzialną m.in. za promowanie i prowadzenie działalności edukacyjnej i kulturalnej. Dlatego serwis został zaprojektowany w taki sposób, aby nawigowanie po jego stronach było czytelne oraz by każdy z działów, poczynając od Historii Katynia, poprzez Projekty i Publikacje o Katyniu, zawierał wyczerpującą ilość informacji– mówi Monika Dudek, Kierownik Projektu po stronie Smart Commerce.
Wyzwaniem dla Smart Commerce, które zakończyło się sukcesem, było podjęcie się opracowania i wdrożenia serwisu w jeden miesiąc. Nasze cele względem serwisu informacyjnego zostały w pełni zrealizowane – dodaje Irmina Recka-Wyżga
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.