9 maja 2007 ruszył oficjalny serwis informacyjny Ośrodka „Pamięć i Przyszłość” zaprojektowany i wdrożony przez Smart Commerce, wrocławską agencję interaktywną.
Ośrodek „Pamięć i Przyszłość” został powołany 11 marca 2007 r. przez Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego Kazimierza M. Ujazdowskiego podczas konferencji w Zakładzie Narodowym im. Ossolińskich we Wrocławiu. – Celem Ośrodka jest promowanie dziedzictwa narodowego oraz upowszechnienie dorobku historycznego i kulturowego Polaków na ziemiach zachodnich po okresie II Wojny Światowej – mówi Joanna Giel, koordynator projektu po stronie Ośrodka – Zależy nam na dotarciu do świadków, zebraniu dokumentów, pamiątek czy świadectw oraz utworzeniu olbrzymiej bazy, prezentującej dorobek historyczny i kulturowy Polaków. Bardzo ważne jest także dotarcie do młodych ludzi, zainteresowanie ich kulturą i historią za pomocą Internetu. W tym celu zdecydowaliśmy się na powołanie oficjalnego serwisu, będącego wizytówką Ośrodka oraz bankiem informacji. Skupiliśmy się przede wszystkim na walorach użytkowych serwisu, aby zawarte w nim informacje od strony technicznej były przejrzyste i łatwo dostępne. Serwis został wdrożony na platformie SmartCMS, która zapewnia odpowiedni poziom elastyczności. Przejrzystość, intuicyjność nawigacji i krótki czas dotarcia do informacji jest mocną stroną serwisu – dodaje Joanna Giel
Ośrodek jest instytucją odpowiedzialną za promowanie i prowadzenie działalności edukacyjnej. – Dlatego serwis został zaprojektowany w taki sposób, aby nawigowanie po jego stronach było czytelne oraz by jego główną i najważniejszą część – świadectwa historyczne – łatwo było znaleźć, posortować oraz przejrzeć – mówi Monika Dudek, Kierownik Projektu po stronie Smart Commerce. Wyzwaniem dla Smart Commerce, które zakończyło się sukcesem, było podjęcie się opracowania i wdrożenia serwisu w jeden miesiąc – dodaje.
Samo wdrożenie składało się z trzech etapów. Pierwszy to zebranie i przeanalizowania wymagań Ośrodka, względem funkcjonalności serwisu i na bazie analizy, przygotowania dokumentu produkcyjnego. Następnie stworzono grafiki na podstawie dokumentu i na końcu samo zaimplementowanie serwisu na platformie SmartCMS.
– Nasze wymagania zostały w bardzo staranny sposób zebrane. System natomiast jest tak elastyczny, że sugestie ze strony Ośrodka, pojawiające się już po rozpoczęciu prac, były ponownie analizowane i wdrażane. Mamy zatem do obsługi CMSa przystosowanoy całkowicie do potrzeb Ośrodka i potrzeb administratorów – mówi Joanna Giel.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.