Śmierć Whitney Houston wstrząsnęła światem show-biznesu. Informacja o wydarzeniu pojawiła się na Twitterze na pół godziny przed tym, jak podały ją „duże” media.
Dwadzieścia siedem minut przed „dużymi” mediami, informację o sobotniej śmierci Whitney Houston wysłał na Twitterze użytkownik @chilemasgrande. Dopiero pół godziny później pojawiło się oświadczenie Associated Press.
Możliwe jednak, że wynik jest lepszy – jeszcze wcześniej komunikat o wydarzeniu wysłać miał użytkownik @AjaDoirNavy.
Od chwili śmierci artystki pojawiło się ok. 2,5 tweetów i retweetów dotyczących tego wydarzenia. Użytkownicy wysyłali średnio tysiąc komunikatów na sekundę – zbyt mało jednak by pobić rekord SuperBowl.
To nie pierwsza sytuacja, w której Twitter odgrywa dużą rolę w informowaniu o ważnych wydarzeniach. Warto wspomnieć m.in. komunikat dotyczący zamachu na Osamę bin Ladena, który wysłany był przez mieszkającego w pobliżu pakistańskiego programistę.
za: mashable
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.