Akcelerator Innowacji NOT i Fundusz Inwestycyjny SATUS zainwestują 1,1 mln zł w spółkę Social WiFi. Dzięki jej usłudze właściciele hotspotów uzyskują możliwość prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych oraz CSR.
Usługa Social WiFi działa zgodnie z zasadą plug & play. Właściciel, który do tej pory udostępniał darmowe WiFi, podłącza do swojego routera mikrokomputer (dostarczany przez usługodawcę) i po kilku sekundach daje swoim klientom możliwość korzystania z sieci Social WiFi. Innowacją usługi jest m.in. możliwość komunikacji pomiędzy właścicielem hotspota a użytkownikiem WiFi za pomocą mediów społecznościowych, np. Facebooka.
Sieć WiFi z anonimowej usługi umożliwiającej dostęp do internetu stanie się dzięki Social WiFi bardzo skutecznym narzędziem biznesowym i CSR’owym. Z Social WiFi mogą korzystać wszystkie miejsca udostępniające klientom darmowe WiFi, m.in. restauracje, centra handlowe, hotele, kina, lotniska, urzędy bądź organizatorzy imprez masowych – powiedział Artur Racicki, prezes zarządu Social WiFi.
Zgodnie z naszymi zasadami działania, pomysłodawcy Social WiFi na każdym etapie inwestycji zachowają pakiet większościowy w spółce. Naszym wsparciem dla tego projektu będą także know how oraz kontakty biznesowe gromadzone przez inne podmioty z Grupy SATUS. To będzie dobry impuls na start dla tego innowacyjnego projektu – dodał Michał Łukaszewski, prezes Akceleratora Innowacji NOT.
Zdaniem prezesa SATUS Krzysztofa Bełecha, Social WiFi jest modelowym biznesem win-win. Korzyści osiąga nie tylko spółka sprzedająca usługę, ale również właściciel miejsca oferującego darmowe WiFi, jego klienci oraz organizacje społeczne.
W ramach działań CSR firma Social WiFi wraz ze swoimi klientami wspiera organizacje społeczne. Część dochodów ze sprzedaży usługi Social WiFi ma być przekazana na rzecz Stowarzyszenia Wiosna, organizatora projektu Szlachetna Paczka.
Usługa Social WiFi będzie dostępna na rynku w maju br., a miesiąc wcześniej zostanie pilotażowo wprowadzona w jednej z ogólnopolskich sieci restauracji.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.