Software Mind S.A., producent rozwiązań informatycznych dla biznesu, który w III/IV kwartale 2008 roku planuje debiut na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie przedstawia strategię działania w obszarze nowatorskich technologii semantycznych. Spółka wykorzystując posiadane, unikalne na skalę europejską kompetencje realizuje obecnie dwa komercyjne projekty z wykorzystaniem technologii Semantic Web.
Strategia Software Mind S.A. opiera się na rozwoju dwóch obszarów na rynku międzynarodowym i krajowym. Jeden z nich obejmuje rozwiązania oparte na technologiach semantycznych, będący dużą szansą dla firmy na zdobycie znaczącego udziału w światowym rynku rozwiązań Web 3.0 i Web 4.0.
Spółka Software Mind S.A. od 2005 r. realizuje projekty wykorzystujące technologie semantyczne. W 2007 r. wartość przychodu z tego obszaru wyniosła 571 573 Euro, w 2008 r. Spółka planuje 45% wzrost przychodów oraz
70% wzrostu przychodu w 2009 r.
W ramach obszaru technologii semantycznych Software Mind S.A. planuje dalszy rozwój w trzech kierunkach:
– Corporate Semantic Web – obszar B2B, w którym Spółka będzie świadczyć usługi oraz wytwarzać komponenty w zakresie integracji i analizy informacji przechowywanych w systemach korporacyjnych firm.
– Aplikacje wertykalne – obszar B2C w ramach, którego Spółka planuje tworzyć produkty branżowe dla finansów, medycyny i turystyki, wykorzystujące zastosowanie analizy znaczeniowej.
– Collective Inteligence – obszar administracji publicznej – Spółka planuje budowę rozwiązań wykorzystujących wiele rozproszonych źródeł danych, których przetwarzanie, analiza i wnioskowanie odbywać się będzie w czasie rzeczywistym. Przykładem rozwiązań tego typu są systemy wsparcia zarządzania sytuacjami kryzysowymi.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.