Firma Sony przedstawiła dziś następcę swojej przenośnej konsoli. PSP2 zewnętrznie przypomina poprzednika, ale wyposażona została w 5-calowy, dotykowy ekran OLED o rozdzielczości 960×544 pikseli. Zmian jest więcej.
Sony nazywa swe urządzenie „Next Generation Portable” i zapowiada, że ma być „równie mocne jak PlayStation 3”. Konsolą steruje się za pomocą dwóch analogowych kontrolerów, a panel dotykowy umieszczony na odwrocie ma umożliwiać „dotykanie i popychanie” przedmiotów w grach.
PSP2 (lub NGP jak nazywa ją Sony) wyposażona została w dwie kamery, czujnik GPS, moduł 3G, Wi-Fi oraz Bluetooth. W jej wnętrzu umieszczony został czterordzeniowy procesor ARM Cortex A9.
W pierwszej kolejności na PSP2 pojawią się takie gry jak Call of Duty, Uncharted Portable, Killzone, Wipe Out, Resistance czy Yakuza. Dostępne będą także nowe tryby rozrywki: „LiveArea”, mający być platformą łączącą fanów danego tytułu oraz „Near” pokazujący aktywność znajdujących się w pobliżu właścicieli PSP2.
Konsola ma być dostępna pod koniec tego roku. Oficjalną informację prasową znaleźć można pod tym adresem.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.