Firma Sony ogłosiła wprowadzenie nowej wersji PlayStation 3. Jest cieńsza i lżejsza od poprzednika.
Nowa edycja konsoli dostępna będzie w Europie 28 września w dwóch wersjach: z 500 GB i 12 GB (dysk flashowy) powierzchni na dane. Pierwsza z nich kosztować ma 299,99 euro, druga – 229,99 euro. Konsola z mniejszym dyskiem pozwoli podłączyć zewnętrzny napęd lub 250-GB, oficjalny dysk Sony.
Urządzenie jest o 20 proc. mniejsze i o 25 proc. lżejsze od poprzednika. Dostępne ma być w dwóch kolorach: czarnym (Charcoal Black) i białym (Classic White).
Plotki o nowej odsłonie PlayStation 3 pojawiały się od lipca tego roku. Warto dodać, że coraz częściej pojawiają się też głosy o kolejnej generacji konsoli. Według doniesień PlayStation 4 nie będzie wyposażony w żaden rodzaj napędu optycznego. Firma Sony nie potwierdziła jeszcze prac nad nową konsolą – podobnie jak Microsoft nie przedstawił następcy Xboxa 360. W listopadzie pojawić ma się natomiast nowa konsola Nintendo – Wii U. Ciekawie brzmią również zapowiedzi urządzenia o nazwie Ouya.
Wpisy promowane
- Mewa inwestuje w system doboru rozmiaru odzieży oparty na sztucznej inteligencjiDostawca usług tekstylnych firma Mewa kontynuuje swój rozwój, zapewniając sobie większościowe udziały w startupie, jakim jest Esenca Digital Workwear S.R.L. ...
- Zadbaj o właściwą kondycję psychiczną swoich pracownikówDzisiejsze czasy charakteryzują się szybkim tempem życia, które w połączeniu z presją związaną z rywalizacją na coraz bardziej konkurencyjnym rynku ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
- Rynek reklamy w Polsce – styczeń 2024W internecie i radiu najaktywniejsze reklamowo były marki z branży „Trade”, natomiast w telewizji – „Pharmaceuticals – wynika z danych gemiusAdReal ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.