SoundCloud ogłosił pozyskanie nowej rundy finansowania. Muzyczny startup z Berlina ma 5 mln użytkowników i wyceniany jest na 200 mln dolarów.
Kwota dofinansowania nie została podana, ale serwis TechCrunch donosi, że projekt pozyskał 50 mln dolarów, a jego wycena oscyluje wokół 200 mln dolarów. Głównym inwestorem jest firma Kleiner Perkins Caufield & Byers, której przedstawiciel zasiądzie w zarządzie serwisu.
SoundCloud pod względem użytkowników i oferowanych rozwiązań rozwijał się wykładniczo w ubiegłym roku – zapewnił Alexander Ljung, szef i założyciel mającego siedzibę w Berlinie startupu. Projekt powstał w 2008 roku. Umożliwia umieszczanie muzycznych nagrań i dzielenie się nimi dzięki warstwie społecznościowej – chce być muzycznym odpowiednikiem YouTube. Ma obecnie 5 mln użytkowników i jest bardzo popularny wśród amatorskich i profesjonalnych artystów, zwłaszcza w USA.
W dwóch poprzednich rundach finansowania SoundCloud pozyskał 16 mln dolarów. Pieniądze zainwestowały takie fundusze jak Union Square Ventures, Index Ventures czy Doughty Hanson Technology Ventures.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.