Pierwszy numer nowego miesięcznika SportLife wchodzi na rynek. Nowy magazyn o charakterze lifestylowym i poświęcony tematyce sportowej skierowany jest przede wszystkim do mężczyzn. W pierwszym roku sprzedaży SportLife będzie wydawany w nakładzie 30-35 tys. egzemplarzy. Pismo liczy 132 strony, jego cena wynosi 9,90 zł. Redaktorem naczelnym SportLife jest Małgorzata Ziemba, zaś wydawcą – Sportlive24 S.A.
"Będziemy publikować fotoreportaże z ekskluzywnych turniejów i imprez towarzyskich, pokazywać kulisy najważniejszych imprez sportowych. Wiele miejsca w SportLife zajmie również moda i motoryzacja. Zaprezentujemy też najnowszy sprzęt i akcesoria oraz nowości technologiczne ułatwiające sportowe życie naszych czytelników. W dziale "turystyka i wypoczynek” dużo miejsca poświęcimy prezentacji najciekawszym miejscom w Polsce i na świecie, w których można aktywnie spędzać wolny czas z rodziną. W kolejnych numerach pisma wprowadzimy specjalne sekcje o charakterze poradnikowym poświęcone różnym dyscyplinom sportu” – mówi redaktor naczelna SportLife Małgorzata Ziemba. "Chcemy, by SportLife stał się lekturą wszystkich, którzy pasjonują się sportem. Przedstawiając w nim prywatne życie sławnych sportowców, a także sportowe pasje gwiazd chcielibyśmy pokazać czytelnikom, jak ważna w życiu jest aktywność, zachęcić ich do poszerzania zainteresowań” – dodaje.
W majowym numerze SportLife można przeczytać m.in. ekskluzywne wywiady z Andrzejem Niemczykiem i Janem Englertem, który po raz pierwszy opowiada o swojej wielkiej sportowej pasji. SportLife przybliża również sylwetki największej piłkarskiej gwiazdy – Cristiano Ronaldo oraz najpopularniejszego obecnie polskiego sportowca i kierowcy – Roberta Kubicy. W raporcie specjalnym majowego SportLife zaprezentowane zostały ponadto miasta, w których zorganizowane zostanie Euro 2008.
„Wprowadzenie na rynek SportLife jest kolejnym elementem realizacji strategii rozwoju wydawnictwa, która zakłada koncentrację na pismach sportowych. Będziemy nadal wzmacniać obecność wśród kibiców konkretnych dyscyplin sportowych, dostarczając im sprofilowane pisma. Z drugiej strony – dzięki takiemu tytułowi jak SportLife – mamy nadzieję na dotarcie do czytelników zainteresowanych sportem w szerszym wymiarze.” – komentuje mówi Mariusz Herman, prezes wydawnictwa Sportlive24 SA.
Spółka Sportlive24 SA wydaje pisma sportowe: „Magazyn Futbol” poświęcony piłce nożnej oraz i „Super Volley” poświęcony siatkówce.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.