SportLife – nowy magazyn dla mężczyzn

Opublikowano: 29 kwietnia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi:

Pierwszy numer nowego miesięcznika SportLife wchodzi na rynek. Nowy magazyn o charakterze lifestylowym i poświęcony tematyce sportowej skierowany jest przede wszystkim do mężczyzn. W pierwszym roku sprzedaży SportLife będzie wydawany w nakładzie 30-35 tys. egzemplarzy. Pismo liczy 132 strony, jego cena wynosi 9,90 zł. Redaktorem naczelnym SportLife jest Małgorzata Ziemba, zaś wydawcą – Sportlive24 S.A.
"Będziemy publikować fotoreportaże z ekskluzywnych turniejów i imprez towarzyskich, pokazywać kulisy najważniejszych imprez sportowych. Wiele miejsca w SportLife zajmie również moda i motoryzacja. Zaprezentujemy też najnowszy sprzęt i akcesoria oraz nowości technologiczne ułatwiające sportowe życie naszych czytelników. W dziale "turystyka i wypoczynek” dużo miejsca poświęcimy prezentacji najciekawszym miejscom w Polsce i na świecie, w których można aktywnie spędzać wolny czas z rodziną. W kolejnych numerach pisma wprowadzimy specjalne sekcje o charakterze poradnikowym poświęcone różnym dyscyplinom sportu” – mówi redaktor naczelna SportLife Małgorzata Ziemba. "Chcemy, by SportLife stał się lekturą wszystkich, którzy pasjonują się sportem. Przedstawiając w nim prywatne życie sławnych sportowców, a także sportowe pasje gwiazd chcielibyśmy pokazać  czytelnikom, jak ważna w życiu jest aktywność, zachęcić ich do poszerzania zainteresowań” – dodaje.

SportLife - nowy magazyn dla mężczyzn 1

W majowym numerze SportLife można przeczytać m.in. ekskluzywne wywiady z Andrzejem Niemczykiem i Janem Englertem, który po raz pierwszy opowiada o swojej wielkiej sportowej pasji. SportLife przybliża również sylwetki największej piłkarskiej gwiazdy – Cristiano Ronaldo oraz najpopularniejszego obecnie polskiego sportowca i kierowcy – Roberta Kubicy. W raporcie specjalnym majowego SportLife zaprezentowane zostały ponadto miasta, w których zorganizowane zostanie Euro 2008.

„Wprowadzenie na rynek SportLife jest kolejnym elementem realizacji strategii rozwoju wydawnictwa, która zakłada koncentrację na pismach sportowych. Będziemy nadal wzmacniać obecność wśród kibiców konkretnych dyscyplin sportowych, dostarczając im sprofilowane pisma. Z drugiej strony – dzięki takiemu tytułowi jak SportLife – mamy nadzieję na dotarcie do czytelników zainteresowanych sportem w szerszym wymiarze.” – komentuje mówi Mariusz Herman, prezes wydawnictwa Sportlive24 SA.

Spółka Sportlive24 SA wydaje pisma sportowe: „Magazyn Futbol” poświęcony piłce nożnej oraz i „Super Volley” poświęcony siatkówce.

Hanna LaskowskaSportLife – nowy magazyn dla mężczyzn

Podziel się!

O autorze

hania