Agencja Telecom Media, oferująca swoim klientom usługi z zakresu m-marketingu, bluetooth marketingu oraz mobile advertising, od początku 2007 r. wyemitowała ponad 3,2 mln tych komórkowych bannerów reklamowych.
Na tak imponujący wynik złożyły się kampanie reklamowe prowadzone dla: Cadbury Wedel, Vision Film Distribution, L’Oreal Polska, Play.
– Jednym z powodów wciąż rosnącej popularności spotlerów jest ich wysoka skuteczność, którą zapewnia dotarcie bezpośrednio na telefon komórkowy konsumenta oraz fakt, że spotler jest wyświetlany w momencie, gdy obiekty multimedialne, takie jak gry, dzwonki itp. są pobierane na jego komórkę. Stanowi więc nieinwazyjną formę reklamy, skracającą czas oczekiwania na zakończenie ściągania obiektów – mówi Sławomir Szymański, prezes Telecom Media. – Poza tym ten kanał dotarcia do konsumenta ma w sobie świeżość, dzięki której zaskakuje i zaciekawia, a tego brakuje tradycyjnym mediom.
W krajach europejskich na działania reklamowe typu mobile wydano w ubiegłym roku 454 mln USD. Do końca bieżącego roku ma to być już kwota oscylująca wokół 702 mln USD, a na rok przyszły prognozuje się wydatki rzędu 1321 mln USD. Do 2011 roku obserwować będziemy ciągły szybki wzrost rynku mobilnej reklamy.
Co to oznacza dla Polski? – Spodziewany dalszy wzrost wydatków reklamowych w sektorze mobilnej reklamy spowoduje z całą pewnością dynamiczny rozwój rozwiązań technologicznych, które pozwolą na przesyłanie odbiorcom coraz bardziej zaawansowanych i pomysłowych spotlerów łączących przekaz reklamowy z kontentem multimedialnym i w ten sposób wzbudzających coraz większe zainteresowanie konsumentów. To z kolei sprawi, że kampanie mobilne przestaną być jedynie ciekawostką i znajdą swoje stałe miejsce w media planach firm – podsumowuje S. Szymański.
Wpisy promowane
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
- Mewa zaprezentuje na Targach SAWO w Poznaniu (23-25.04.2024) odzież roboczą, ochronną i ostrzegawczą dla przemysłu i rzemiosła oraz ofertę w zakresie artykułów bhpW dniach od 23-25 kwietnia b.r. firma Mewa obecna będzie na Międzynarodowych Targach Ochrony Pracy, Pożarnictwa i Ratownictwa SAWO w ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.