Spywords – narzędzie do śledzenia słów konkurencji w Google

Opublikowano: 17 kwietnia 2014. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Na rynku polskim niedawno pojawił się nowy projekt mający na celu wspomaganie działań marketingowych – SpyWords. Dzięki niemu uzyskamy możliwość analizowania kampanii AdWords i obecności w wyszukiwarkach prowadzonych przez naszych konkurentów.

Wśród głównych zalet systemu można wskazać analizę słów wykorzystywanych przez konkurencję czy„walkę domen” czyli grupowe zestawienie danych o wskazanych domenach. SpyWords.pl pomoże również wybrać najlepsze słowa kluczowe, które możemy wykorzystać w prowadzonych kampaniach.

Zrzut ekranu 2014-04-17 o 08.58.10

System powstał w 2012 roku i obecnie analizuje 2,3 mln domen w wynikach wyszukiwania
Na świecie działamy od lata 2012 roku. Zaczęliśmy od Rosji, którą „podbiliśmy” w przeciągu 1,5 roku. Niedługo po tym, postanowiliśmy iż najwyższy czas ruszyć dalej. Technologiczna platforma pozwala nam bardzo szybko dostosować serwis do określonych potrzeb i zaczynać prace w nowych krajach – powiedział Paweł Woźniak ze SpyWords.pl

W systemie mamy do wyboru dwa pakiety – Pro umożliwiający analizę do 3 000 słów kluczowych w cenie 200 zł miesięcznie oraz Unlim bez limitu słów kluczowych w cenie 500 zł miesięcznie. Przy zamówieniu usługi na dłuższy okres mamy możliwość skorzystania z rabatów.

System powstał w 2012 roku i obecnie analizuje 2,3 mln domen w wynikach wyszukiwania. Swoją działalność firma rozpoczęła w Rosji, w planach jest wprowadzenie rozwiązania na rynek holenderski.

Sylwester KozakSpywords – narzędzie do śledzenia słów konkurencji w Google

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.