Spywords – narzędzie do śledzenia słów konkurencji w Google

Na rynku polskim niedawno pojawił się nowy projekt mający na celu wspomaganie działań marketingowych – SpyWords. Dzięki niemu uzyskamy możliwość analizowania kampanii AdWords i obecności w wyszukiwarkach prowadzonych przez naszych konkurentów.

Wśród głównych zalet systemu można wskazać analizę słów wykorzystywanych przez konkurencję czy„walkę domen” czyli grupowe zestawienie danych o wskazanych domenach. SpyWords.pl pomoże również wybrać najlepsze słowa kluczowe, które możemy wykorzystać w prowadzonych kampaniach.

Zrzut ekranu 2014-04-17 o 08.58.10

[pullquote type=”right”]System powstał w 2012 roku i obecnie analizuje 2,3 mln domen w wynikach wyszukiwania[/pullquote]Na świecie działamy od lata 2012 roku. Zaczęliśmy od Rosji, którą „podbiliśmy” w przeciągu 1,5 roku. Niedługo po tym, postanowiliśmy iż najwyższy czas ruszyć dalej. Technologiczna platforma pozwala nam bardzo szybko dostosować serwis do określonych potrzeb i zaczynać prace w nowych krajach – powiedział Paweł Woźniak ze SpyWords.pl

W systemie mamy do wyboru dwa pakiety – Pro umożliwiający analizę do 3 000 słów kluczowych w cenie 200 zł miesięcznie oraz Unlim bez limitu słów kluczowych w cenie 500 zł miesięcznie. Przy zamówieniu usługi na dłuższy okres mamy możliwość skorzystania z rabatów.

System powstał w 2012 roku i obecnie analizuje 2,3 mln domen w wynikach wyszukiwania. Swoją działalność firma rozpoczęła w Rosji, w planach jest wprowadzenie rozwiązania na rynek holenderski.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top