Dzięki Squli uczniowe otrzymują dostęp do blisko 40 tys. zadań w postaci quizów i gier o poziomie trudności dopasowanym do etapu nauczania. Platformy używa dziś ponad 125 tysięcy użytkowników, a w Polsce Squlę zdążyło poznać około 8 tysięcy placówek szkolnych.
Zamysłem twórcy Squli było stworzenie narzędzia, które zdobędzie uznanie nauczycieli, rodziców i ich dzieci. Squla znalazła złoty środek na skuteczne zmotywowanie dzieci do nauki, bo oprócz licznych gier, które na bieżąco są aktualizowane przez pedagogów i programistów, wykorzystuje elementy grywalizacji.
Jej użytkownicy zdobywają kolejne poziomy, za które otrzymują wirtualne monety, które z kolei mogą wymienić na rzeczywiste nagrody w postaci np. bonów do sklepów sieci Empik. Platforma bezpłatnie udostępniana jest szkołom i przedszkolom w godzinach lekcyjnych i stanowi dla nauczycieli atrakcyjne urozmaicenie lekcji. Jeśli rodzic i dziecko chcą korzystać ze Squli także w domu, mogą wykupić miesięczny lub roczny płatny abonament.
Jedynym źródłem przychodów Squli są miesięczne subskrypcje użytkowników, co oznacza, że na platformie i w aplikacji nie znajdziemy żadnych reklam. Squla rozwija się dzięki wsparciu prywatnych inwestorów i Bertelsmann AG zależnego od RTL Ventures, a inwestycja w stworzenie Squli liczona jest w milionach euro. Squla rozwija się w kolejnych krajach, m.in. we Francji, a w 2013 roku została uznana przez Wired UK za jeden z „najgorętszych europejskich startupów”. Nad jej tworzeniem czuwa zespół ponad 50 osób z różnych krajów, składający się głównie z pedagogów i programistów.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.