Na Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie rusza IV edycja szkoleń z zakresu marketingu w sieci, rekrutacja potrwa do 15 lutego. Patronat nad kierunkiem objęła Akademia Unity.
Projekt organizowany przez MMMP@2 (Małopolskie Małe i Mikroprzedsiębiorstwa w Sieci 2) na Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie jest w 80% dofinansowany.
Oferuje studentom 80 godzin intensywnej, niezbędnej i praktycznej wiedzy z zakresu funkcjonowania w Internecie dla pracowników i pracodawców mikro i małych firm z Małopolski.
Program obejmuje blok ogólny, a w nim:
- podstawy marketingu w internecie
- zasady projektowania stron www i zarządzanie nimi
- prawne aspekty internetu
- pozycjonowanie i marketing w wyszukiwarkach.
Studenci będą mieli do wyboru cztery specjalizacje: startupy, e-commerce, grafika, e-HR. Nad poziomem szkoleń czuwają patroni merytoryczni, wśród których znaleźli się: Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, deweloper interaktywnych gier dla dzieci HanBright, studio badawczo-projektowe EDISONDA oraz Akademia Unity –Marka bezpłatnych działań szkoleniowych.
Więcej informacji znajduje się na stronie http://marketingwsieci-szkolenia.pl
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.