Startuje CityScreen – sieć ekranów cyfrowych nad morzem

W siedmiu nadmorskich miejscowościach w Polsce ruszają kampanie reklamowe klientów CityScreen. Nośniki LED-owe o wymiarach 4×3 m każdy, zostały umiejscowione w Międzyzdrojach, Kołobrzegu, Ustce, Łebie, Władysławowie, Jastarni i Helu.

“Pomimo cięć budżetowych cieszymy udało się przekonać reklamodawców do skorzystania z oferty CityScreen” – triumfuje Rafał Satora, Managing Director CityScreen.

“Zgodnie z założeniem przez najbliższe dwa miesiące wakacji będziemy promować m.in. marki grupy Żywiec, UnityLine, Cropp, Levi’s, Decathlon, zapewniając im dużą częstotliwość emisji spotów. Ekrany służą także jako narzędzie informacyjne dla turystów, którzy co 6 minut mogą zobaczyć jaka będzie w danej miejscowości pogoda, co się dzieje obecnie w Polsce i na świecie oraz jakie, kiedy i gdzie odbędą się imprezy w okolicy, bądź w danym kurorcie” – wyjaśnia Satora.

“Interesującą fertą reklamy na CityScreen są interaktywne konkursy SMS i MMS, które również cieszą się dużym zainteresowaniem po stronie reklamodawców. Do rozdysponowania mamy ponad 1000 nagród oraz nagrodę główną  o wartości kilkudziesięciu tysięcy złotych. Zaplecze techniczne zapewnia nam firma mLife, która specjalizyje się w tego rodzaju interaktywnej komunikacji mobile’owej” – kończy Satora.

www.cityscreen.pl

Wpisy promowane

  • Na czym polega obsługa kadrowo-płacowa?
    Pracownicy będący podstawą każdego biznesu, wymagają umiejętnego i sprawnego zarządzania. Bez tego żaden pracodawca nie będzie w stanie zapewnić swojemu ...
  • Nadzór nad pracownikami terenowymi w firmie
    Kontrola pracy w terenie ma korzystny wpływ na efektywność podejmowanych działań. Dzięki nadzorowi przedsiębiorstwa mogą skuteczniej wykrywać ewentualne nieprawidłowości oraz ...

Wydarzenia

IT w Ubezpieczeniach
09.12.2021
Pytech Summit 2021
09.12.2021
Kongres Bezpieczeństwa Sieci
16.12.2021
Weź nasz patronat!
31.12.2021

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry