W siedmiu nadmorskich miejscowościach w Polsce ruszają kampanie reklamowe klientów CityScreen. Nośniki LED-owe o wymiarach 4×3 m każdy, zostały umiejscowione w Międzyzdrojach, Kołobrzegu, Ustce, Łebie, Władysławowie, Jastarni i Helu.
„Pomimo cięć budżetowych cieszymy udało się przekonać reklamodawców do skorzystania z oferty CityScreen” – triumfuje Rafał Satora, Managing Director CityScreen.
„Zgodnie z założeniem przez najbliższe dwa miesiące wakacji będziemy promować m.in. marki grupy Żywiec, UnityLine, Cropp, Levi’s, Decathlon, zapewniając im dużą częstotliwość emisji spotów. Ekrany służą także jako narzędzie informacyjne dla turystów, którzy co 6 minut mogą zobaczyć jaka będzie w danej miejscowości pogoda, co się dzieje obecnie w Polsce i na świecie oraz jakie, kiedy i gdzie odbędą się imprezy w okolicy, bądź w danym kurorcie” – wyjaśnia Satora.
„Interesującą fertą reklamy na CityScreen są interaktywne konkursy SMS i MMS, które również cieszą się dużym zainteresowaniem po stronie reklamodawców. Do rozdysponowania mamy ponad 1000 nagród oraz nagrodę główną o wartości kilkudziesięciu tysięcy złotych. Zaplecze techniczne zapewnia nam firma mLife, która specjalizyje się w tego rodzaju interaktywnej komunikacji mobile’owej” – kończy Satora.
Wpisy promowane
- Jak nowoczesne drukarnie wspierają e-biznes w 2025 roku?Rozwój e-commerce w 2025 roku idzie w parze z rosnącymi oczekiwaniami klientów w zakresie identyfikacji wizualnej i jakości opakowań. Coraz ...
- Prawnik dla przedsiębiorcy – na czym polega obsługa prawna przedsiębiorstw?Prowadzenie własnej działalności gospodarczej to mnóstwo obowiązków. Przedsiębiorcy muszą utrzymywać dobre relacje z kontrahentami, ale też pilnować przepisów podatkowych i ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 24-26.09.2025 Olimp Marketplace V
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!