W siedmiu nadmorskich miejscowościach w Polsce ruszają kampanie reklamowe klientów CityScreen. Nośniki LED-owe o wymiarach 4×3 m każdy, zostały umiejscowione w Międzyzdrojach, Kołobrzegu, Ustce, Łebie, Władysławowie, Jastarni i Helu.
„Pomimo cięć budżetowych cieszymy udało się przekonać reklamodawców do skorzystania z oferty CityScreen” – triumfuje Rafał Satora, Managing Director CityScreen.
„Zgodnie z założeniem przez najbliższe dwa miesiące wakacji będziemy promować m.in. marki grupy Żywiec, UnityLine, Cropp, Levi’s, Decathlon, zapewniając im dużą częstotliwość emisji spotów. Ekrany służą także jako narzędzie informacyjne dla turystów, którzy co 6 minut mogą zobaczyć jaka będzie w danej miejscowości pogoda, co się dzieje obecnie w Polsce i na świecie oraz jakie, kiedy i gdzie odbędą się imprezy w okolicy, bądź w danym kurorcie” – wyjaśnia Satora.
„Interesującą fertą reklamy na CityScreen są interaktywne konkursy SMS i MMS, które również cieszą się dużym zainteresowaniem po stronie reklamodawców. Do rozdysponowania mamy ponad 1000 nagród oraz nagrodę główną o wartości kilkudziesięciu tysięcy złotych. Zaplecze techniczne zapewnia nam firma mLife, która specjalizyje się w tego rodzaju interaktywnej komunikacji mobile’owej” – kończy Satora.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.