Startuje CityScreen – sieć ekranów cyfrowych nad morzem

W siedmiu nadmorskich miejscowościach w Polsce ruszają kampanie reklamowe klientów CityScreen. Nośniki LED-owe o wymiarach 4×3 m każdy, zostały umiejscowione w Międzyzdrojach, Kołobrzegu, Ustce, Łebie, Władysławowie, Jastarni i Helu.

„Pomimo cięć budżetowych cieszymy udało się przekonać reklamodawców do skorzystania z oferty CityScreen” – triumfuje Rafał Satora, Managing Director CityScreen.

„Zgodnie z założeniem przez najbliższe dwa miesiące wakacji będziemy promować m.in. marki grupy Żywiec, UnityLine, Cropp, Levi’s, Decathlon, zapewniając im dużą częstotliwość emisji spotów. Ekrany służą także jako narzędzie informacyjne dla turystów, którzy co 6 minut mogą zobaczyć jaka będzie w danej miejscowości pogoda, co się dzieje obecnie w Polsce i na świecie oraz jakie, kiedy i gdzie odbędą się imprezy w okolicy, bądź w danym kurorcie” – wyjaśnia Satora.

„Interesującą fertą reklamy na CityScreen są interaktywne konkursy SMS i MMS, które również cieszą się dużym zainteresowaniem po stronie reklamodawców. Do rozdysponowania mamy ponad 1000 nagród oraz nagrodę główną  o wartości kilkudziesięciu tysięcy złotych. Zaplecze techniczne zapewnia nam firma mLife, która specjalizyje się w tego rodzaju interaktywnej komunikacji mobile’owej” – kończy Satora.

www.cityscreen.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top