12 czerwca wystartuje serwis ElitaReklamy.pl. Prace nad portalem trwały ponad rok – jego twórcy chcą, by proponowane przez nich rozwiązania były jak najlepiej dopasowane do potrzeb oraz oczekiwań firm z branży reklamowej. Patronat nad premierą objęły: OOH magazine, Portal Komunikacji Marketingowej Newsline.pl, serwis e-biznes.pl oraz Portal Polskiej Reklamy Wizualnej SIGNS.
ElitaReklamy.pl ma być nową płaszczyzną współpracy pomiędzy dostawcą, agencją i klientem zamawiającym. Oficjalna premiera portalu zaplanowana jest na 12 czerwca. Jednak już przed premierą w portalu rejestrują się agencje reklamowe oraz ich klienci.
Oddzielną grupę użytkowników tworzyć mają dostawcy i producenci obsługujący agencje – ElitaReklamy.pl ma dostarczać im narzędzi, dzięki którym będą mogli udostępniać swoje materiały, katalogi oraz cenniki bezpośrednio agencjom reklamowym. Takie rozwiązanie ma przede wszystkim ułatwić firmom współpracę oraz szybki dostęp do informacji.
12 czerwca portal zostanie udostępniony internautom – większość narzędzi i funkcji będzie można przetestować już w dniu premiery.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.