12 czerwca wystartuje serwis ElitaReklamy.pl. Prace nad portalem trwały ponad rok – jego twórcy chcą, by proponowane przez nich rozwiązania były jak najlepiej dopasowane do potrzeb oraz oczekiwań firm z branży reklamowej. Patronat nad premierą objęły: OOH magazine, Portal Komunikacji Marketingowej Newsline.pl, serwis e-biznes.pl oraz Portal Polskiej Reklamy Wizualnej SIGNS.
ElitaReklamy.pl ma być nową płaszczyzną współpracy pomiędzy dostawcą, agencją i klientem zamawiającym. Oficjalna premiera portalu zaplanowana jest na 12 czerwca. Jednak już przed premierą w portalu rejestrują się agencje reklamowe oraz ich klienci.
Oddzielną grupę użytkowników tworzyć mają dostawcy i producenci obsługujący agencje – ElitaReklamy.pl ma dostarczać im narzędzi, dzięki którym będą mogli udostępniać swoje materiały, katalogi oraz cenniki bezpośrednio agencjom reklamowym. Takie rozwiązanie ma przede wszystkim ułatwić firmom współpracę oraz szybki dostęp do informacji.
12 czerwca portal zostanie udostępniony internautom – większość narzędzi i funkcji będzie można przetestować już w dniu premiery.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.