Ruszyła ogólnopolska akcja wspierająca terminowe spłacanie należności. Zatory płatnicze stanowią zmorę dla wielu małych i średnich przedsiębiorstw dysponujących niedużym kapitałem obrotowym. Dla ponad 63% przedsiębiorców MŚP trudności ze ściąganiem należności należy do największych wyzwań i barier rozwoju.
„Przeprowadziliśmy rozmowy z wieloma przedsiębiorcami i doszliśmy do wniosku, że nieterminowe płatności wynikają nie tylko z trudnej sytuacji finansowej przedsiębiorstw. Częstą przyczyną jest ogólnie rozumiany brak dyscypliny. Zagoniony przedsiębiorca skupia się na pozyskiwaniu i obsłudze klientów, a na pilnowanie terminowych spłat wystawionych już faktur często nie ma czasu. Zamierzamy ten problem rozwiązać i udostępnić małym i średnim przedsiębiorcom proste w użyciu, funkcjonalne narzędzie, które ich odciąży w żmudnych zadaniach dyscyplinowania płatników. Dodatkowo chcemy promować kontrahentów, którzy regularnie płacą zobowiązania, tak by na bazie zbudowanego kapitału zaufania mogli pozyskiwać nowych klientów i jeszcze lepiej się rozwijać” – mówi Marzena Bednarczyk, spec. ds. marketingu akcji wterminie.pl.
Przedsiębiorcy, których borykają się z problemami zatorów płatniczych powinni zarejestrować się na stronie wterminie.pl. W ciągu najbliższych dni zarejestrowani otrzymają dalsze instrukcje oraz atrakcyjną propozycję na rozwiązanie palącego problemu piratów płatniczych.
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.