Ruszyła ogólnopolska akcja wspierająca terminowe spłacanie należności. Zatory płatnicze stanowią zmorę dla wielu małych i średnich przedsiębiorstw dysponujących niedużym kapitałem obrotowym. Dla ponad 63% przedsiębiorców MŚP trudności ze ściąganiem należności należy do największych wyzwań i barier rozwoju.
„Przeprowadziliśmy rozmowy z wieloma przedsiębiorcami i doszliśmy do wniosku, że nieterminowe płatności wynikają nie tylko z trudnej sytuacji finansowej przedsiębiorstw. Częstą przyczyną jest ogólnie rozumiany brak dyscypliny. Zagoniony przedsiębiorca skupia się na pozyskiwaniu i obsłudze klientów, a na pilnowanie terminowych spłat wystawionych już faktur często nie ma czasu. Zamierzamy ten problem rozwiązać i udostępnić małym i średnim przedsiębiorcom proste w użyciu, funkcjonalne narzędzie, które ich odciąży w żmudnych zadaniach dyscyplinowania płatników. Dodatkowo chcemy promować kontrahentów, którzy regularnie płacą zobowiązania, tak by na bazie zbudowanego kapitału zaufania mogli pozyskiwać nowych klientów i jeszcze lepiej się rozwijać” – mówi Marzena Bednarczyk, spec. ds. marketingu akcji wterminie.pl.
Przedsiębiorcy, których borykają się z problemami zatorów płatniczych powinni zarejestrować się na stronie wterminie.pl. W ciągu najbliższych dni zarejestrowani otrzymają dalsze instrukcje oraz atrakcyjną propozycję na rozwiązanie palącego problemu piratów płatniczych.
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
- Sunseeker Robotics ogłasza europejski debiut, wzmacniając globalną obecnośćFirma Sunseeker Robotics zorganizowała w Hamburgu (Niemcy) przełomowe wydarzenie pod hasłem „Enjoy Boundless Possibilities”, oficjalnie ogłaszając ekspansję na rynek europejski. ...
Wydarzenia
20.03.2025
IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- BIODERMA wybiera Salestube do obsługi digital media dla czterech linii produktówNależąca do firmy NAOS marka BIODERMA wybrała należącą do Group One spółkę MarTech i e-commerce connected Salestube do obsługi w ...
- Tylko 25% lokalnych firm ma stronę internetową, a 68% Polaków szuka opiniiTylko 25% firm działających lokalnie posiada stronę internetową, podczas gdy ponad 68% Polaków szuka w sieci opinii o tych przedsiębiorstwach ...
- 45% Polaków wybiera zakupy stacjonarne z obawy o swoje daneKwestie związane z ochroną prywatności mają istotny wpływ na decyzje zakupowe Polaków. Jak wynika z raportu Santander Consumer Banku „Między ...
- Tpay: 84% Polaków kupuje online raz w miesiącu lub częściejPolacy coraz chętniej sięgają po wirtualne koszyki. Jak wynika z danych Tpay, zawartych w trzeciej części raportu „Jak Polacy kupują ...