Ruszyła ogólnopolska akcja wspierająca terminowe spłacanie należności. Zatory płatnicze stanowią zmorę dla wielu małych i średnich przedsiębiorstw dysponujących niedużym kapitałem obrotowym. Dla ponad 63% przedsiębiorców MŚP trudności ze ściąganiem należności należy do największych wyzwań i barier rozwoju.
„Przeprowadziliśmy rozmowy z wieloma przedsiębiorcami i doszliśmy do wniosku, że nieterminowe płatności wynikają nie tylko z trudnej sytuacji finansowej przedsiębiorstw. Częstą przyczyną jest ogólnie rozumiany brak dyscypliny. Zagoniony przedsiębiorca skupia się na pozyskiwaniu i obsłudze klientów, a na pilnowanie terminowych spłat wystawionych już faktur często nie ma czasu. Zamierzamy ten problem rozwiązać i udostępnić małym i średnim przedsiębiorcom proste w użyciu, funkcjonalne narzędzie, które ich odciąży w żmudnych zadaniach dyscyplinowania płatników. Dodatkowo chcemy promować kontrahentów, którzy regularnie płacą zobowiązania, tak by na bazie zbudowanego kapitału zaufania mogli pozyskiwać nowych klientów i jeszcze lepiej się rozwijać” – mówi Marzena Bednarczyk, spec. ds. marketingu akcji wterminie.pl.
Przedsiębiorcy, których borykają się z problemami zatorów płatniczych powinni zarejestrować się na stronie wterminie.pl. W ciągu najbliższych dni zarejestrowani otrzymają dalsze instrukcje oraz atrakcyjną propozycję na rozwiązanie palącego problemu piratów płatniczych.
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.