Stopklatka.pl, najstarszy w Polsce internetowy portal filmowy, wypuszcza na rynek Stopklatka News, mobilny serwis informacyjny dostarczający najnowszych wiadomości ze świata kina i rozrywki. Aplikacja będzie dostępna za darmo na platformach Android oraz iOS.
Stopklatka News ma minimalistyczną formę podporządkowaną wygodzie, łatwości czytania wiadomości oraz szybkiemu dzieleniu się nimi z innymi użytkownikami w kanałach social media.
Dzięki aplikacji mamy dostęp do przewijanej listy najnowszych wiadomości i poszczególnych artykułów. Z poziomu artykułu możemy udostępniać treści innym. Wielkość czcionek może być dostosowana do naszych potrzeb lub do wielkości ekranu, na którym korzystamy z aplikacji. Publikowane informacje pochodzą z serwisu Stopklatka.pl. Dostęp do treści będzie możliwy także w trybie offline.
Pracując nad Stopklatka News mieliśmy w zamyśle stworzenie prostej, intuicyjnej i niezajmującej wiele miejsca aplikacji. Na rynku jest dostępnych wiele skomplikowanych aplikacji, które w wyniku nawału funkcjonalności są mało czytelne dla użytkownika. Nasz program jest zupełnie inny – dzięki temu osiągnęliśmy minimum formy zachowując jednocześnie maksymalną użyteczność, którą odbiorcy codziennych informacji z pewnością docenią – powiedział Jarosław Grzesica, odpowiedzialny za rozwój produktów w Stopklatce.
Aplikacja będzie promowana w mediach pod hasłem: „W autobusie, na kawce, w potrzebie.” Stopklatka planuje również prowadzenie cyklicznych akcji konkursowych dla użytkowników aplikacji, w których do wygrania będą m.in. interesujące filmy.
W chwili obecnej Stopklatka posiada dwie aplikacje mobilne: wspomnianą Stopklatka News oraz bardziej rozbudowaną, składającą się z trzech zakładek (wiadomości, nowości oraz repertuar kin) aplikację Stopklatka.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- Sunseeker Robotics ogłasza europejski debiut, wzmacniając globalną obecnośćFirma Sunseeker Robotics zorganizowała w Hamburgu (Niemcy) przełomowe wydarzenie pod hasłem „Enjoy Boundless Possibilities”, oficjalnie ogłaszając ekspansję na rynek europejski. ...
- Usługi firmy Mewa Textil-Service to szerokie spektrum działań, indywidualne doradztwo i międzynarodowe doświadczeniePo co marnować czas i zasoby na koordynowanie dostaw od wielu usługodawców, jeśli można to robić w sposób bardziej efektywny? ...
Wydarzenia
20.03.2025
IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- Tpay: 84% Polaków kupuje online raz w miesiącu lub częściejPolacy coraz chętniej sięgają po wirtualne koszyki. Jak wynika z danych Tpay, zawartych w trzeciej części raportu „Jak Polacy kupują ...
- Shoper osiąga rekordowe wyniki finansowe w 2024 roku: 14,5 mld zł wartości transakcjiShoper, firma zajmująca się rozwiązaniami e-commerce w Polsce, opublikowała szacunkowe wyniki finansowe za 2024 rok, które wskazują na znaczący wzrost ...
- 7,5 mln użytkowników InPost PayUsługa InPost Pay zdobywa uznanie wśród klientów – już 7,5 mln zarejestrowanych użytkowników korzysta z szybszych i łatwiejszych zakupów online, ...
- Płatności odroczone w kinie, u fryzjera i w restauracji – 100 tysięcy użytkowników PayPoPłatności odroczone w kinie, u fryzjera, czy w restauracji? To już możliwe. PayPo rozszerza dostępność swojej wirtualnej karty. Od teraz ...