Stopklatka News: filmowe wiadomości w telefonie

Opublikowano: 2 lipca 2013. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Stopklatka.pl, najstarszy w Polsce internetowy portal filmowy, wypuszcza na rynek Stopklatka News, mobilny serwis informacyjny dostarczający najnowszych wiadomości ze świata kina i rozrywki. Aplikacja będzie dostępna za darmo na platformach Android oraz iOS.

Stopklatka NewsStopklatka News ma minimalistyczną formę podporządkowaną wygodzie, łatwości czytania wiadomości oraz szybkiemu dzieleniu się nimi z innymi użytkownikami w kanałach social media.

Dzięki aplikacji mamy dostęp do przewijanej listy najnowszych wiadomości i poszczególnych artykułów. Z poziomu artykułu możemy udostępniać treści innym. Wielkość czcionek może być dostosowana do naszych potrzeb lub do wielkości ekranu, na którym korzystamy z aplikacji. Publikowane informacje pochodzą z serwisu Stopklatka.pl. Dostęp do treści będzie możliwy także w trybie offline.

Pracując nad Stopklatka News mieliśmy w zamyśle stworzenie prostej, intuicyjnej i niezajmującej wiele miejsca aplikacji. Na rynku jest dostępnych wiele skomplikowanych aplikacji, które w wyniku nawału funkcjonalności są mało czytelne dla użytkownika. Nasz program jest zupełnie inny – dzięki temu osiągnęliśmy minimum formy zachowując jednocześnie maksymalną użyteczność, którą odbiorcy codziennych informacji z pewnością docenią – powiedział Jarosław Grzesica, odpowiedzialny za rozwój produktów w Stopklatce.

Aplikacja będzie promowana w mediach pod hasłem: „W autobusie, na kawce, w potrzebie.” Stopklatka planuje również prowadzenie cyklicznych akcji konkursowych dla użytkowników aplikacji, w których do wygrania będą m.in. interesujące filmy.

W chwili obecnej Stopklatka posiada dwie aplikacje mobilne: wspomnianą Stopklatka News oraz bardziej rozbudowaną, składającą się z trzech zakładek (wiadomości, nowości oraz repertuar kin) aplikację Stopklatka.

Dawid ZarazińskiStopklatka News: filmowe wiadomości w telefonie

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.