Strong: start kampanii repozycjonującej

Opublikowano: 27 kwietnia 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

W dniu dzisiejszym rusza kampania reklamowa repozycjonująca piwo marki Strong. Nowe pozycjonowanie Stronga zbudowane zostało wokół tego co ma być jego największym atutem  – unikalnego smaku.

Pierwszym etapem komunikacji nowego pozycjonowania marki jest kampania telewizyjna. W spocie telewizyjnym wykorzystano motyw zaćmienia słońca – unikalnego zjawiska, które podkreśla niezwykłość połączeń występujących w naturze i jest niejako metaforą niezwykłego połączenia dwóch gatunków słodu. Głównym bohaterem spotu jest piwo (w filmie jest mnóstwo wysmakowanych beautyshotów), a jego zwieńczeniem przyjemność płynąca z delektowania się wyjątkowym smakiem Stronga. Spot podsumowuje hasło: „Strong. Piwo w pełni. Dwusłodowe.”

Nowe pozycjonowanie Stronga znajdzie swoje odzwierciedlenie we wszystkich działaniach komunikacyjnych marki. Kampania telewizyjna będzie wspierana kampanią kinową, prasową i internetową. Strong Dwusłodowy będzie również głównym motywem działań BTL marki.

Hanna LaskowskaStrong: start kampanii repozycjonującej

Podziel się!

O autorze

hania