W dniu dzisiejszym rusza kampania reklamowa repozycjonująca piwo marki Strong. Nowe pozycjonowanie Stronga zbudowane zostało wokół tego co ma być jego największym atutem – unikalnego smaku.
Pierwszym etapem komunikacji nowego pozycjonowania marki jest kampania telewizyjna. W spocie telewizyjnym wykorzystano motyw zaćmienia słońca – unikalnego zjawiska, które podkreśla niezwykłość połączeń występujących w naturze i jest niejako metaforą niezwykłego połączenia dwóch gatunków słodu. Głównym bohaterem spotu jest piwo (w filmie jest mnóstwo wysmakowanych beautyshotów), a jego zwieńczeniem przyjemność płynąca z delektowania się wyjątkowym smakiem Stronga. Spot podsumowuje hasło: „Strong. Piwo w pełni. Dwusłodowe.”
Nowe pozycjonowanie Stronga znajdzie swoje odzwierciedlenie we wszystkich działaniach komunikacyjnych marki. Kampania telewizyjna będzie wspierana kampanią kinową, prasową i internetową. Strong Dwusłodowy będzie również głównym motywem działań BTL marki.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.