W dniu dzisiejszym rusza kampania reklamowa repozycjonująca piwo marki Strong. Nowe pozycjonowanie Stronga zbudowane zostało wokół tego co ma być jego największym atutem – unikalnego smaku.
Pierwszym etapem komunikacji nowego pozycjonowania marki jest kampania telewizyjna. W spocie telewizyjnym wykorzystano motyw zaćmienia słońca – unikalnego zjawiska, które podkreśla niezwykłość połączeń występujących w naturze i jest niejako metaforą niezwykłego połączenia dwóch gatunków słodu. Głównym bohaterem spotu jest piwo (w filmie jest mnóstwo wysmakowanych beautyshotów), a jego zwieńczeniem przyjemność płynąca z delektowania się wyjątkowym smakiem Stronga. Spot podsumowuje hasło: „Strong. Piwo w pełni. Dwusłodowe.”
Nowe pozycjonowanie Stronga znajdzie swoje odzwierciedlenie we wszystkich działaniach komunikacyjnych marki. Kampania telewizyjna będzie wspierana kampanią kinową, prasową i internetową. Strong Dwusłodowy będzie również głównym motywem działań BTL marki.
Wpisy promowane
- Integracja procesów księgowych z wykorzystaniem ERP enova365: Możliwości i korzyści.System enova365 jest innowacyjnie zaprojektowanym narzędziem, które działa jako oprogramowanie ERP na potrzeby realizacji różnych procesów księgowych. Jego dużą zaletą ...
- Proces zakupu nieruchomości w Dominikanie dla obcokrajowcówChcesz ulokować swoje oszczędności w bezpieczny sposób, pozwalając im na siebie zarabiać? A możesz szukasz dla siebie miejsca, w którym ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Rusza „NAJtaniej” w aplikacji ERLIPlatforma zakupowa ERLI uruchomiła w swojej aplikacji sekcję „NAJtaniej”. Codziennie znajdą w niej nowe najkorzystniejsze oferty – każda z nich ...
- Paweł Fornalski (IdoSell) zainwestował 5 mln. zł. w polską platformę e-commerce TakeDropTakeDrop.pl – polska platforma dropshippingowa – założona przez Tomasza Niedźwieckiego i Adriana Księżarczyka zdobyła pierwszego dużego inwestora. Pakiet 20 proc. ...
- Shoper: skorygowany zysk EBITDA ponownie z rekordowym wzrostemShoper, platforma e-commerce do prowadzenia sklepów internetowych, opublikował rekordowe wyniki za II kwartał i I półrocze 2023 roku. Firma odnotowała ...
- Szymon Marciniak został ambasadorem Mennicy SkarbowejSzymon Marciniak – został ambasadorem Mennicy Skarbowej, firmy w Polsce sprzedającej złoto inwestycyjne oraz inne metale szlachetne, spółki notowanej na ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.