W cotygodniowym losowaniu biletów na mecze Euro 2008 w ramach kampanii Strzelaj Gole dla Czerwonego Krzyża już dwóch na trzech zwycięzców to Polacy.
Podczas tej kampanii internauci mogą wspierać swoją ulubioną drużynę w rywalizacji o tytuł najbardziej humanitarnej kupując wirtualne gole pod adresem www.scorefortheredcross.org. W tym celu uruchomiony został także polski adres strony www.goldlaczerwonegokrzyza.pck.org.pl. Dzięki temu, sympatycy piłki nożnej mają szansę wygrania atrakcyjnych nagród, w tym biletów na mecze UEFA EURO 2008. Losowanie biletów odbywa się w każdy piątek i potrwa aż do 25 czerwca. Na trzy pierwsze wygrane, dwie stały się udziałem Polaków.
Kampania jest współorganizowana przez Europejską Federację Piłki Nożnej (UEFA) i Międzynarodowy Komitet Czerwonego Krzyża (MKCK) na rzecz ofiar min przeciwpiechotnych w Afganistanie, dzięki temu będą mogli otrzymywać sztuczne kończyny, uczestniczyć w zajęciach fizjoterapeutycznych oraz korzystać ze szkoleń zawodowych.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.