StumbleUpon zwalnia 30 proc. pracowników

Walka o przetrwanie StumbleUpon trwa. Z firmy zwolnionych zostało 35 osób, czyli jedna trzecia wszystkich zatrudnionych. Cel: osiągnięcie rentowności.

StumbleUpon, bardzo popularny niegdyś serwis rekomendujący treści został w grudniu 2011 r. kompletnie odświeżony. Wprowadzono m.in. kanały celebrytów, nowe logo i panel odkrywcy. We wrześniu ubiegłego roku upodobnił się zaś wyglądem do serwisu Pinterest. Kolejnym etapem ratowania serwisu okazała się restrukturyzacja zatrudnienia.

Firma zredukowała ilość etatów z 110 do 75. Dzięki temu serwis ma być rentowny, działać ma szybciej i bardziej efektywniej, przekonują przedstawiciele firmy. Zwolnienia dotyczą zespołów produktowych, inżynieryjnych oraz marketingowych.

StumbleUpon

Największą trudność StumbleUpon ma bez wątpienia z konkurencją ze strony serwisów społecznościowych, głównie Facebooka i Twittera. To tam użytkownicy rekomendują treści, dzielą się ciekawymi znaleziskami, obrazkami, memami. Czy wizualne odświeżenie i zmiany kadrowe wystarczą by z nimi konkurować?

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top