Agencja FFCreation.com stworzyła kreację kampanii i serwis internetowy na rzecz konkursu ’Stwórz swoją reklamę’, organizowanego w ramach kwietniowego Festiwalu Twórców Reklamy przez Klub Twórców Reklamy (KTR).
Konkurs ma być zabawą, sposobem na zmierzenie się z 'materią reklamową’ dla wszystkich tych, którzy reklamę lubią, których reklama bawi, i którzy w przyszłości lub już teraz w reklamie pracują. To szansa pokazania swoich uzdolnieni w dziedzinie kreacji reklamowej. Adresatami konkursu są pracownicy agencji reklamowych, uczniowie wyższych i średnich szkół artystycznych oraz wszyscy zainteresowani reklamą. To też szansa sprawdzenia przez malkontentów i krytyków reklamy – czy rzeczywiście wymyślanie reklam to łatwe zadanie, i czy w reklamie każdy pracować może.
Mechanizm techniczny strony jest prosty w obsłudze, design przejrzysty i wysmakowany – chodzi o pokazanie kreatywności biorących udział w konkursie, a nie sprawności w obsłudze programu. Tło reklam stanowią zdjęcia takich polskich twórców jak Niewiadomski, Wieteska, Sikora czy Poręba – wybitnych fotografików pracujących również na potrzeby reklamy.
Na potrzeby konkursu wiele firm i brandów udostępniło swoje logotypy, dzięki temu, uczestnicy konkursu tworzą prawdziwe layouty reklamowe dla znanych firm i produktów.
Postanowiliśmy zastosować do celów konkursu czysty design oparty na znakomitych zdjęciach, które promuje sam konkurs. W efekcie uzyskaliśmy bardzo przejrzysty i oryginalny projekt z interesującą mechaniką i nietypowymi przejściami między stronami. Już sama kreacja i zdjęcia zachęcają do podjęcia wyzwania oraz wzięcia udziału w konkursie – mówi Marek Piotrowski Dyrektor Zarządzający FFCreation.com
Aby wziąć udział w konkursie wystarczy wejść na www.konkurs.ktr.org.pl, zapoznać się z zasadami i puścić wodze wyobraźni. Uczestnicy mają do dyspozycji kilkadziesiąt zdjęć, których mogą użyć jako podstawy kreacji, wybór odpowiednich apli i czcionki co copy, oraz logotypy firm, które zgodziły się udostępnić je na rzecz konkursu. Tak wykreowaną reklamę wybranego brandu uczestnicy zapisują w bazie konkursowej, z której organizatorzy wyłonią zwycięzców.
Nagrodzone prace zostaną zaprezentowane 21 kwietnia na wystawie w galerii Bema 65. Gala KTR i wręczenie nagród oraz prezentacja laureatów odbędzie się 24 kwietnia w galerii Bema 65.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.