Sukcesem zakończyła się kampania reklamowa marki odzieżowej Top Secret. Kampanię pod intrygującym hasłem 'Na Waleta Wygrywaj Nagrody' wykreowała i przeprowadziła energe21 – agencja interaktywna z Łodzi. To już trzecia w tym roku kampania internetowa zrealizowana przez energe21 dla tego klienta.
Kampania pod hasłem 'Konkurs na Waleta !!!' skierowana została szczególnie do studentów – stąd przewrotne hasła reklamowe oraz kreacja kampanii o charakterze rozrywkowym z dozą nonszalancji i humoru.
W kampanii wykorzystane zostało szerokie spektrum form reklamowych: interstitial, BrandMark, bilboard, banner, komunikat reklamowy, oraz mailing. Ich wizerunek i ekspresyjna animacja opierała się o zagadkowy motyw drzwi z wizjerem odsłaniającym fragment konkursowego 'Pokoju Studenta'.
CTR na serwisach rozrywkowych i kobiecych (CTR do 24,17%), na których realizowane były wcześniejsze kampanie, świadczy o skuteczności tych akcji i zbudowaniu zaufania do marki.
W dniach 4.11. – 27.11.2004 formy reklamy Top Secret dotarły do 4 326 003 młodych użytkowników Internetu. Przy tej skali zasięgu osiągnięty wskaźnik całościowy CTR wyniósł aż 4,22 %, co daje doskonały wynik.
'Konkurs na Waleta' trwał od 04.11.2004 do 27.11.2004.
http://www.nawaleta.topsecret.pl
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.