Na swoje drugie urodziny internetowa społeczność marki Sunsilk zmienia wizerunek.
Poza całkowicie nowym designem w duchu Web 2.0, w serwisie pojawiły się kolejne narzędzia budujące społeczność: wewnętrzny komunikator "masz wiadomość" oraz barometr „i-mood” pokazujący, w jakim nastroju jest użytkownik danego dnia.
Serwis Sunsilk.pl, od początku budowany przez agencję Artegence, rozwijany jest w oparciu o kierunki wyznaczane przez aktywnych użytkowników serwisu. Dzięki temu społeczność jest realnie zaangażowana w rozwój komunikacji marki, czego dowodem jest chociażby otrzymanie przez najaktywniejsze mieszkanki Domu Sunsilk głównych ról w pierwszym telewizyjnym spocie reklamowym emitowanym w ubiegłym roku.
W Domu Sunsilk funkcjonuje obecnie blisko 20 tysięcy foto i video blogów założonych przez zarejestrowanych użytkowników.
Wpisy promowane
- Jakie cechy powinna mieć skuteczna kampania PR?Dobrze zaplanowana kampania PR potrafi zdziałać cuda np. zbudować rozpoznawalność marki, poprawić jej wizerunek, wzmocnić relacje z klientami i przyciągnąć ...
- KSeF: jak nowy system e-faktur uprości twoją księgowość?Wprowadzenie obowiązku korzystania z Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF), który ma na celu uproszczenie i unifikację procesu fakturowania w całym kraju. ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!