Sunsilk.pl 2.0

Opublikowano: 12 kwietnia 2007. Kategoria: Rynek. Tagi:

Na swoje drugie urodziny internetowa społeczność marki Sunsilk zmienia wizerunek.
Poza całkowicie nowym designem w duchu Web 2.0,  w serwisie pojawiły się kolejne narzędzia budujące społeczność: wewnętrzny  komunikator "masz wiadomość" oraz  barometr „i-mood” pokazujący, w jakim nastroju jest użytkownik danego dnia.

Serwis Sunsilk.pl, od początku budowany przez agencję Artegence, rozwijany jest w oparciu o kierunki wyznaczane przez aktywnych użytkowników serwisu. Dzięki temu społeczność jest realnie zaangażowana w rozwój komunikacji marki, czego dowodem jest chociażby otrzymanie przez najaktywniejsze mieszkanki Domu Sunsilk głównych ról w pierwszym telewizyjnym spocie reklamowym emitowanym w  ubiegłym roku.

W Domu Sunsilk funkcjonuje obecnie blisko 20 tysięcy foto i video blogów założonych przez zarejestrowanych użytkowników.

www.sunsilk.pl

Hanna LaskowskaSunsilk.pl 2.0

Podziel się!

O autorze

hania