Super-lastminute.pl – nowy serwis turystyczny

Opublikowano: 21 marca 2014. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Dla klientów poszukujących wakacji last minute i korzystających przede wszystkim z urządzeń mobilnych, portal turystyczny Traveliada.pl uruchomił serwis Super-lastminute.pl. Tym, co wyróżniać ma stronę, jest sposób jej wypozycjonowania w wyszukiwarkach.

Czym głownie wyróżniać ma się nowa strona?

Bez wątpienia jest innowacyjna, a przy tym prosta w nawigacji. Przede wszystkim zawartość strony z łatwością dostosowuje się do pozycji urządzenia, co stanowi wygodę dla korzystających przeważnie z tabletów czy smartfonów. Coraz więcej z nas ma non stop dostęp do internetu, dzięki czemu wygodnie można załatwić wiele ważnych spraw lub zakupić wakacje last minute – bez wychodzenia z domu, bez wizyty w biurze podróży, lecz w dowolnym miejscu – przekonują twórcy projektu.

Super-lastminute-520x278

Na stronie znajdować ma się tylko to, co niezbędne i wystarczające do wyszukania i zarezerwowania oferty last minute.

Tym, co jeszcze wyróżnia stronę, jest sposób jej wypozycjonowania w wyszukiwarkach. W przeciwieństwie do innych serwisów meta tagi zostały dostosowane do języka naturalnego. Są one zgodne z regułami gramatycznymi i semantycznymi, np. nagłówki zachowują reguły składni, co sprawia że tytuły są zgodne z tym, co słyszmy w mowie codziennej – dodają twórcy.

Nowy serwis będzie przeznaczony dla tych turystów, którzy zainteresowani są samolotowymi wakacjami last minute. Zawiera oferty, które rzeczywiście stanowią okazyjne imprezy last minute.

Super-lastminute.pl  jest częścią nowego, dużego projektu portalu turystycznego Traveliada.pl. Przed startem nowego sezonu zostaną uruchomione inne strony, m.in. poświęcone wakacjom z dojazdem autokarowym.

Dawid ZarazińskiSuper-lastminute.pl – nowy serwis turystyczny

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.