Superbon.pl to serwis ze zniżkami i kuponami na produkty i usługi, a także informacją o przecenach i wyprzedażach. Jest to próba przeszczepienia do Polski idei znanej dobrze z USA i Europy Zachodniej. Serwis jest adresowany zarówno do małych i średnich firm, jak i do dużych podmiotów (sieci handlowe, sieci supermarketów, operatorzy komórkowi, firmy turystyczne itd.).
Za nowo otwartym serwisem stoi portal o2.pl, dzięki czemu zniżki będą dystrybuowane pośród 9,6 mln internatów (Megapanel PBI, czerwiec 2009). Dodawanie oraz pobieranie zniżek jest bezpłatne. Oferty są podzielone na kategorie. Można je przeglądać korzystając z mapy.
Za wejściem w ten segment przemawiają nastroje konsumenckie oraz aktualna sytuacja gospodarcza. W USA serwisy z kuponami współpracują zarówno z dużymi korporacjami, jak i z małymi firmami, generując dodatkowe przychody.
W Polsce nie ma jeszcze kultury takich kuponów, choć przecież i do nas zawitała już „kultura okazji i wyprzedaży”. Wina leży po stronie małych i średnich firm, które nie doceniają jeszcze tej formy zachęty – tego, jak dobrze skonstruowaną zniżką lub promocją potrafi się sama wypromować. Szczególnie gdy mówimy o zniżkach rozprowadzanych w internecie. – mówi Michał Brański, członek zarządu o2.pl.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.